
Látványosat zuhantak a Fidesz-közeli-lapok a választások óta, de idén szinte mindenki más is zuhant
A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a MATESZ adataiból kiderül, ki mekkorát vesztett.

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a MATESZ adataiból kiderül, ki mekkorát vesztett.

A kormányközeli sajtótermékeket sérelemdíj megfizetésére is kötelezték, amiért a politikusról és idős szüleiről valótlan tartalmú lejárató anyagokat publikáltak. A hazugságok közel négy éve jelentek meg, de csak mostanra lett jogerős ítélet.

A Political Capital igazgatója még tavaly fordult bírósághoz a kormányközeli hírportálokon közölt hazugságok kapcsán. A Fidesz-közeli sajtótermékek azt állították, az elemző titkos brit pszichológiai hadviselési akció részese.

IgaziNő címmel indítottak új női lapot az Origóhoz tartozó SHE.HU-tól nemrég egyszerre lelépő munkatársak.

Liszkay Gábortól egy Kertész József Tamás nevű ügyvédhez került a Media Fundamentum Nonprofit Zrt. 100 százalékos tulajdonrésze. Ez a részvénytársaság gyakorolja a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, a KESMA fölötti alapítói jogokat, és ezzel Kertész József Tamás a magyar médiapiac egyik meghatározó figurája lett.

A kormánybiztos elleni feljelentés készítője azt az írást kifogásolja, melyben Demeter azt írta, hogy „Európa Soros György gázkamrája”, a magyarokat és a lengyeleket pedig ezzel összefüggésben „új zsidóknak” nevezte, Sorost pedig Hitlerként mutatta be.

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.

A sajtóorgánum az első fokon született ítélet szerint valótlanul állította, hogy a Színház- és Filmművészeti Egyetem tábort szervezett a hallgatóinak arról, hogyan kell blokádot csinálni.

Az Index biztosként említett forrásra hivatkozva azt állítja, hogy az Origo már nem dolgozik együtt Szalma Györggyel, akit korábban a Momentum a tiltott önkényuralmi jelkép viselése miatt jelentett fel.

A közel félezer médiaterméket tulajdonló médiaholding legújabb termékével a pályaválasztás környékén álló, fiatalabb generáció tagjait kívánja megszólítani.