fbpx
Ripost7, a Ripost hetilap formában

Hetilap lett és megdrágult a Ripost

Miközben az eddig naponta megjelenő kormányközeli médiaterméket bulvárhetilappá alakították át, és a nevén, illetve formátumán is változtattak, valamint az ára is jelentősen megnőtt, néhány dolog azért mit sem változott az újság kapcsán.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A tavaly nyári átalakítás után – amikor összébb ment a lap és egyszer már árat emeltek – újabb jelentős változás történt a Ripost című termék kapcsán. Mint a Media1 megtudta, ezentúl mindig csak keddenként jelenik meg az eddig naponta érkező lap, illetve magazinos formátumra váltottak.

A napilap hetilappá történő átalakításával kapcsolatos információinkat a kormányközeli Mediaworks médiaholdingnál is megerősítették. Közölték: a változásról már értesítették is a napilap előfizetőit. Felkínálták az előfizetőknek, hogy akik a napilapra előfizettek, átválthatják az előfizetésüket a hetilapra vagy más termékre, illetve kérhetik az előfizetési díj időarányos visszatérítését is.

Az átalakítás azért is érdekes, hiszen a printlap 2016-os indulásakor Ómolnár Miklós, a NER bulvárlapjának alapítója kifejezetten annak nagy, XXL-es méretéről beszélt mint a termék nagy előnye. Ómolnár az induláskor azt nyilatkozta, hogy a vásárlók nagyon árérzékenyek, „az akcióújságos célközönségünknél minden forint számít, úgyhogy a kedvükben akarunk járni.”  A lap árát tavaly 145-ről 195 forintra, most pedig a tavaly megemelt ár közel kétszeresére, 385 forintra vitték fel.

Van, ami ugyanaz maradt

A Ripost szlogenje változatlanul a miniszterelnök beszédeiből ismerős Hajrá magyarok maradt.

A Ripost7 stílusában, témaválasztásában nem sokban különbözik a Riposttól, abban változatlanul az ellenzéket lejárató anyagok dominálnak. Az első új, hetilapos formátum esetében például a borítón a kormány által évek óta óriásplakátokon szerepeltetett magyar származású milliárdos, Soros György gyermekét, Soros Alexet szerepeltetik egy férfival, alatta pedig Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke látható, amint az exminiszterelnök nyakán épp lovagol felesége, Dobrev Klára. Az exminiszterelnök hátsóját eközben ellenzéki politikusok érintik. A cikk címe: Mind belebújtak Gyurcsány fenekébe. Nem meglepő módon az írással az ellenzéki összefogást próbálják nevetségessé tenni.

A Ripost7 borítója
A Ripost7 borítója

A lapban az infografikák, karikatúrák, gúnyrajzok, képriportok, a fideszes politikai bulvártartalom mellett rejtvény és gasztro tartalom is található.

A Ripost kiadójához, a kormányközeli Mediaworks médiaholdinghoz tartozik a 888.hu, a HírTV, a Lánchíd Rádió, az Origo, a Magyar Nemzet, az összes megyei napilap, illetve több száz más médiatermék.

A Mediaworks az elmúlt időszakban több lapjánál is átalakításokat hajtott végre. A cég jelentős közpénzre tesz szert állami hirdetések segítségével.

További hírek találhatók a Media1.hu-n! Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Szóljon hozzá!