fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Media1

A Fidesz-közeli médiahálózat megint félrevezetné önt is, kié a Media1

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

Metropol hirdetőoszlop

Budapesti városháza: engedély nélkül terjesztik a Metropol című napilapot a főváros közterületein

A Lokál megszűnését követően létrejött új kormánypárti napilapnak, a Metropolnak a versenytárs Pesti Hírlappal ellentétben nincs semmiféle közterület-használati engedélye, nem fizet a terület használatáért, mégis rikkancsokkal osztogatják az újságot, ezért valóban intézkedtek a lap terjesztőivel szemben a közterület-felügyelők, de kényszerítő eszközök tényleges használatára nem került sor – tudta meg a Media1 a Főpolgármesteri Hivataltól.

Szikszai Péter

Büntetőeljárás indult Szikszai Péter, a HírTV vezérigazgató-helyettese ellen

Egy most nyilvánosságra került rendőrségi dokumentum szerint a Magyar Nemzetben Zummer Fülöp álnéven publikáló, Szabó Tímeáról, a Párbeszéd társelnökéről dehumanizáló írást közzétevő személy nem más mint az a Szikszai Péter, aki a nyomozás kezdetén még a HírTV vezérigazgató-helyettese volt.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások