fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

Liszkay Gábor az RTL Híradóban

Ma lelép egy korszak névadója, Liszkay Gábor, de hogyan lett belőle médianagyágyú?

Liszkay Gábor néhány napja lemondott annak a médiabirodalomnak a vezetéséről, amelyet korábban Orbán Viktor rendeletben nyilváníttatott stratégiailag fontosnak, és így kivont a versenytörvény alól. Kelen Károly, a bezárt Népszabadság szerkesztője felvázolja a rendszerváltás utáni magyar sajtótörténet fontos szereplőjének tanulságos karrierútját távozása napján.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Nem indít eljárást a HírTV ellen a Médiatanács a Párbeszéd által kifogásolt kitörés napi riport miatt

A grémium szerint nem sértett jogszabályt a kormányközeli hírcsatorna, amikor „Antifasiszta tüntetők zavarták meg a kitörés napi megemlékezéseket” címmel sugározta a Párbeszéd szerint nácimosdató egyik hírösszeállítását. A grémium egyúttal meghosszabbította az egyik Rádió 1-es és Best FM-es partnerrádió médiaszolgáltatási jogosultságát, valamint folytatta több rádiós pályázat lebonyolítását.

hirtv

Megfélemlítés miatt bírálja a HírTV-t az RSF

Az 1985 óta működő párizsi székhelyű nemzetközi szervezet, a Riporterek Határok Nélkül (RSF) a Twitteren fejezte ki aggodalmát amiatt, hogy független újságírókat fenyegető kijelentések hangozhatnak el a kormánypárti médiában Magyarországon.

Mediaworks

A fideszes sajtóholding újabb lapját kényszeríti leállásra a koronavírus, eközben a MÚOSZ után a miniszterelnök kedvenc újságírója is felemeli szavát a kata mentesség kiterjesztéséért

A Mediaworks/KESMA úgy döntött, a Nemzeti Sport vasárnapi kiadása és a Képes Sport, továbbá a FourFourTwo után leállítja a BRAVO című ifjúsági lapjának megjelenését is. Eközben a MÚOSZ elnöke után immáron Szöllősi György, a miniszterelnök kedvenc lapja, a Nemzeti Sport lapigazgatója és egyben a sportújságíró-szövetség köztudottan erős politikai beágyazottsággal rendelkező elnöke is azért próbál lobbizni a kormánynál, hogy az terjessze ki a szabadúszó újságírókra, fotóriporterekre is a kata mentességet, mert már a túlélésért folyik versenyfutás az iparágban.

hirtv

Elnéző volt a Médiatanács a jogsértő HírTV-vel

A fideszes médiaholding csatornáján többször is burkolt reklámot sugároztak, a Médiatanács mégsem érezte úgy, hogy ezt szankcionálni kellene. A Médiatanács ezenkívül rádiós pályázatokkal is foglalkozott ezen a héten. A testület egyébként elérte, hogy a román társhatóság megbüntesse a TV2 Média Csoporthoz tartozó Mozi+ csatorna üzemeltetőjét.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások