fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

Ripost7, a Ripost hetilap formában

Hetilap lett és megdrágult a Ripost

Miközben az eddig naponta megjelenő kormányközeli médiaterméket bulvárhetilappá alakították át, és a nevén, illetve formátumán is változtattak, valamint az ára is jelentősen megnőtt, néhány dolog azért mit sem változott az újság kapcsán.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Mégsem törli a HírTV-t a UPC Direct / Direct One, pedig már beharangozta, hogy így tesz

A Media1 értesülése szerint a UPC Direct műholdas szolgáltató a korábbi sajtóbejelentésével ellentétben mégsem törli kínálatából a hírcsatornát, vagyis az utolsó pillanatban mégis meg tudott egyezni annak terjesztéséről a kormányközeli médiaszolgáltatóval. Kiderült az is, hogy a Hír Televízió épp mától HD minőségre vált át, ám ezen műholdas szolgáltató ügyfelei ebből a lehetőségből egyelőre kimaradnak.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások