fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

Az összes Mediaworks-höz tartozó megyei napilap oldalán egyszerre jelent meg a melegpropagandáról szóló cikk

A Magyar Nemzet és az összes Mediaworkshöz köthető vidéki lap egyszerre közölte, hogy „erősödik az LMBTQ-propaganda a TikTokon”

Egy állítólagos anyuka a Magyar Nemzetnek panaszkodott arról, hogy a gyereke egy videó megnézése után, szivárványos zászlókat rajzolt és terjesztett a környezetükben. Ez a cikk aztán villámgyorsan elterjedt a – Magyar Nemzetet is kiadó – kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó megyei lapok rendszerében.

Érkezik a Népszava egy postaládába

Ezentúl Fidesz-közeli cég viszi házhoz a Népszavát és a Blikket is

A Media1 hivatalosan is megerősített értesülése szerint miután az állami Magyar Posta megszünteti hírlapkézbesítési üzletágát, a Népszava és a Blikk kiadói csak úgy tudták megoldani lapjaik házhoz szállítását, hogy végül szerződést kötöttek a kormánypárti médiaholdinghoz, a Magyar Nemzetet és az Origót is tulajdonló KESMA-hoz tartozó Medialoggal a terjesztésről.

Az Origo hirdetése Budapesten

Az Origo a szokottnál is nagyobb manipulációval verte át az olvasóit

Az Origo úgy próbálja beállítani Deák Dániel ismert fideszes bér-véleményvezér egyik, Budapest főpolgármesterének tett hozzászólását, mintha azt egy teljesen átlagos ember írta volna. A lap „gondosan” még ki is pixelezte Deák profilképét és a nevét, hogy a laikusoknak ne tűnjön fel az átverés.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások