fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

A Szabad Pécs és a TASZ újra beperli a GVH-t a KESMA miatt

A Társaság a Szabadságjogokért és a Szabad Pécs fenntartja, hogy a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, azaz a KESMA-ként emlegetett fideszes médiabirodalom létrejötte alkotmánysértően történt, ezért a TASZ a GVH mai, a KESMA-nak másodjára is szabad utat engedő döntése ellen is jogorvoslattal él.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

A GVH újbóli nekifutásra sem vizsgálja meg a KESMA fúziót

A Gazdasági Versenyhivatalnál úgy értelmezik, hogy a Fővárosi Törvényszék a GVH ellen ítélő ítélete valójában megerősítette, hogy a GVH nem vizsgálhatja meg a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnál történt fúziót, melynek során közel félezer médium került a KESMA-hoz. Ma a Gazdasági Versenyhivatal ezért újra visszautasította az összefonódás-bejelentést, csak ezúttal máshogyan.

ripost

Pert vesztett a Ripost

Helyreigazításra kötelezte szerdai első fokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék a Gréczy Zsoltról, a DK politikusáról írt, állítólagos zaklatásról szóló cikkel összefüggésben a sajtóterméket.

Az ORF1 riportjának egyik pillanata a magyar médiahelyzetről

A magyar médiapiac bedarálásával foglalkozott az ORF1 osztrák állami tévécsatorna

16 perces videót sugároztak a magyar médiahelyzetről, például a Fidesz-cimborákkal feltöltött Médiatanácsról, az állami hirdetések eltérítéséről és arról, hogy Mészáros Lőrinc először megvette a magyar média jelentős részét, majd egyszer csak odaajándékozta azt az újonnan létrehozott fideszes médiaholdingnak.

Mészáros Lőrinc nyilatkozik az ATV-nek

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.

origo

Nem jött be az Origo érvelése a bíróságon

Ismét pert bukott az Origo/Origo.hu, a fideszes médiaholding internetes portfóliójának oszlopos tagja. Időhúzásra persze épp megfelelő volt a kifogás, amivel élt.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások