fbpx

Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

jobboldali napilapok

Újabb jelentős bírságot kapott a kormánypárti lapok olvasóit csodaszerekkel szédítő hirdető

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) hétfői, lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a versenyhatóság egy utóvizsgálat során feltárta, hogy a Panamában bejegyzett Direct Group S.A nem tett eleget a GVH által korábban előírt, a jogsértés felszámolására vonatkozó igazolási kötelezettségének, így nem igazolta, hogy a kifogásolt jogsértő gyakorlatokkal mikor és hogyan hagyott fel.

Borsa Miklós a Globo TV portéműsorában.

Az M1 néhány éve távozó hírolvasója szerint az MTVA megalapításakor kimondták, hogy a közmédiának „nem feladata a kormány bírálata”

Interjút adott a Válasz Online-nak Borsa Miklós, akinek az arcával indult el a hírtelevízióvá alakult M1 2015-ben. Szó esett a propagandáról, a köztévénél töltött időszakáról és arról is, hogy lemehetne-e a közmédiában egy, az őszödi beszédhez hasonló, Orbán Viktortól származó hangfelvétel.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások