mediaworks

dkt

A fideszes médiaholding a saját hírkereső után saját digitális mérést is szeretne?

Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.

24.hu logó

Nem eladó a 24.hu és a Central Médiacsoport

A Varga Zoltán üzletember tulajdonában lévő Central Médiacsoport ezt annak apropóján közölte a Media1 érdeklődésére, hogy a Népszavában a lapterjesztési piac lehetséges átalakításáról jelent meg cikk.

Postaládákban a Tarlós című újság. Fotó: Ladányi András / Media1

Fidesz-közelben landolhat a lapterjesztés is a Népszava szerint

A napilap szerint egy erős vasárnapi Fidesz-győzelem esetén a Posta megszünteti lapterjesztési üzletágát, a kormányközeli médiaholdinghoz, a KESMÁ-hoz tartozó Mediaworks pedig létrehoz egy terjesztőcéget. A lap szerint a tervezett lépést a HVG Zrt., valamint a 24.hu tulajdonosának, a Central Médiacsoportnak a nyomás alá helyezésére is felhasználnák. A Posta és a Lapker nem válaszol.

Lokál. Fotó: Ladányi András / Media1

Oda a Ripost és a Lokál önállósága

A jobboldal két bulvárlapja heteken belül elveszíti eddig még megmaradt részleges önállóságát is. Beolvadással megszűnik a Habony Árpád féle Modern Media Group és az Ómolnár Miklós nevéhez köthető Ripost Media Kft.