mediaworks

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Békéscsaba Megyei Jogú Város városháza

Milliókkal segíti Békéscsaba a Fidesz-közeli médiaóriást, de jutott Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos bizalmi emberének rádiójának is

Békéscsaba városának vezetése a közel 35 milliárd forintos éves árbevételű Mediaworks (KESMA) mellett a Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos bizalmi emberéhez került Rádió 1 üzemeltetőjének is milliós pénzügyi támogatást szavazott meg nemrégiben. A pénzosztás körül több érdekesség is történt, amiből csak az egyik, hogy a Rádió 1-nek négyszer több pénzt ítéltek meg, mint a jelentős múltra visszatekintő és helyieket foglalkoztató Csaba Rádiónak vagy a Mega Rádiónak.

Bayer Zsolt, a HírTV műsorvezetője, a Bádog blog bloggere

Íme a HírTV és a Pesti TV 2020-as nézettségi adatai

A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.

Origo

Újabb helyreigazítás az Origón

A valótlanság még tavasszal jelent meg az Origo.hu-n, de csak most közölték, hogy az írás hazugságon alapult.