lejáratás

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Origo

Újabb helyreigazítás az Origón

A valótlanság még tavasszal jelent meg az Origo.hu-n, de csak most közölték, hogy az írás hazugságon alapult.

Hadházy Ákos

Hadházy Ákos és a szülei pert nyertek a Ripost és az Origo ellen

A kormányközeli sajtótermékeket sérelemdíj megfizetésére is kötelezték, amiért a politikusról és idős szüleiről valótlan tartalmú lejárató anyagokat publikáltak. A hazugságok közel négy éve jelentek meg, de csak mostanra lett jogerős ítélet.

Marsi Anikó, Gönczi Gábor, a Tények műsorvezetői és a Tényeket felügyelő Kökény-Szalai Vivien, a Tv2 hírigazgatója

A TV2 szerint bagatell tévedés valakiről többször azt állítani, hogy elítélték egy hatmilliárdos büntetőügyben, még ha nem is igaz

A TV2 hírműsora, a Tények több napon át azt híresztelte, hogy elítélték dr. Czeglédy Csabát, a DK jogászát egy hatmilliárdos büntetőügy kapcsán, holott nem történt ilyen. A tévécsatorna ügyvédje azzal mentegette a csatornát a bíróságon, hogy ez bagatell tévedés. A bíróság most ítéletet hirdetett az ügyben.

Media1

A Fidesz-közeli médiahálózat megint félrevezetné önt is, kié a Media1

Hiába mondta ki már több ítéletében a bíróság, hogy jogsértően és valótlanul állították az Origót is tulajdonló Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó egyes lapok az Origo erről szóló cikkeinek utánközlésekor azt, hogy a Media1 hírportál mögött Varga Zoltán áll. A médiahálózat az ellene folyó bírósági sajtóperek alakulásáról is súlyosan félrevezetően, az emberi és szakmai minimumot egyaránt mellőzően tájékoztat.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.