
A Network4 szerezte meg a DTM közvetítési jogait
Közvetítik Kiss Norbert kamionos versenyeit is.

Közvetítik Kiss Norbert kamionos versenyeit is.

A visegrádi négyek országaiban vizsgálta a médiaszabadság megítélését egy nemzetközi felmérés: elgondolkodtató adatokat publikáltak hazánkról. A magyarok bíznak legkevésbé a közmédiájukban, és harmadával nőtt a médiaszabadság miatt aggódó fideszesek száma is.

A szlovák kormány már jóváhagyta azt a törvényjavaslatot, amely propagandamédiává alakítja a szlovák közmédiát. A közmédia jelenlegi vezetése szerint egyértelmű, hogy a kormány az ellenőrzése alá akarja vonni az eddig szabad intézményeket. Az ellenzék szerint a készülő törvény a kemény totalitarizmus időszakába való, a civilek pedig az Európai Unió segítségét kérik.

Sok hazai és külföldi szerkesztőség képviselőjét nem engedték be a CPAC 2024 „konzervatív” konferenciára, melyen Orbán Viktor is felszólalt. Az indoklás: ez egy NO WOKE ZÓNA. Az Euronews addig nem hajlandó beszámolni az ott elhangzottakról, amíg a sajtószabadság nem érvényesül és a médiamunkások megbélyegzése nem ér véget. Érdekes adalék, hogy a hírcsatorna kisebbségi tulajdonrésze éppen Orbán köreihez tartozik.

A Médiatanács szerint megsértette a médiatörvényt a Trendmania című műsor. A Rádió 1 üzemeltetője, a Radio Plus Kft. két frekvenciapályázatot is megnyert.

Az Everton és a Liverpool mai, szerda esti találkozója akár sorsdöntő is lehet a bajnoki címért folytatott versenyben, a szakértők Szoboszlai Dominikot ismét a Liverpool kezdőcsapatába várják.

A Media1 is beszámolt róla, hogy ősztől Gáspár Győző ismét valóságshow-t kapott a Tv2-n, amely ezúttal Gáspárék címmel fut majd. Lőcsei Lajos momentumos országgyűlési képviselő éles szavakkal bírálta a csatorna döntését.

Az 1% Club című nemzetközi formátum egy estés logikai vetélkedő lesz, amelyben a stúdióban és a képernyő előtt lévők egyszerre játszanak.

Egyre kevesebbet költenek médiára a magyarországi nagy hirdetők az árbevételük arányában. Amíg például Csehországban és Szlovéniában pont fordított tendencia figyelhető meg, nálunk a a nagyvállalatok a médiaköltéseken spóroltak talán a legtöbbet az elmúlt másfél évtizedben – derül ki a Mindshare nemzetközi médiaügynökség friss, a Media1-hez eljuttatott kutatásából, mely rámutat, hogy túlságosan olcsó a magyar média.

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Siófokon jelenleg is zajló Digital-Media Hungary konferencián belengette, hogy az RTL+ streamingplatform szolgáltatási díját hamarosan megemelik.