
Felvásárolta a Libri az Édesvíz Kiadót
Közel 2.000 könyves portfólió került új kézbe

Közel 2.000 könyves portfólió került új kézbe

A Yettel Magyarország havidíj-kedvezményt nyújt meghatározott lakossági számlás díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek.

A 4iG Csoport bejelentette, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium felhívására „önkéntes” díjcsökkentést hajt végre az inflációkövető díjkorrekcióval érintett lakossági tarifák esetében. A One Magyarország emellett új, ajánlatokat is bevezet lakossági ügyfelei számára.

Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom fogyasztói körében. Ezenkívül megújítják mobil-portfóliójukat, ami a korábbinál rugalmasabb lesz.

A smartclip, az RTL Group adtech üzletága és az RTL Magyarország stratégiai technológiai partnerséget jelentettek be, amelynek célja, hogy az RTL Magyarország magasabb szintre emelje a digitális és lineáris hirdetési megoldásait.

Vezetőváltás a Publicis Groupe Hungary-nél: Varga Gábor április végén távozik a vállalat éléről, hogy a cégcsoporton kívül folytassa pályafutását. A helyét Polgár Zsuzsa és Majosi Judit veszik át, akik közösen irányítják majd a szervezetet üzleti vezérigazgatóként.

Az online jelenlét a cégek számára ma már nem csupán előny, hanem alapelvárás, főleg azok számára, akik növekedni, fejlődni, értékesíteni szeretnének. A digitális hirdetések világában

A CBD olajat sokan kétkedve fogadják: egyesek élből elutasítják a használatát, mások viszont adnak neki egy esélyt. Való igaz, hogy sok téves és egymásnak ellentmondó

Tévés produkciókat és személyeket díjazó elismerést alapít a televíziós médiaszolgáltatókat tömörítő Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME), amelynek alelnökei az RTL és a TV2 csúcsvezetői. Az új, először 2026-ban debütáló díjat alig néhány nappal a 2014 óta működő, évek óta nagy médiavisszhangot kiváltó Televíziós Újságírók Díja idei gálája előtt jelentették be – a MEME-díj az egyik lehetséges versenytársa lehet. Bár egyelőre nem világos, miként garantálják a függetlenséget, a MEME szerint az Emmy-díjhoz hasonló, rangos elismerésről van szó.

A Taboola – a globális szinten piacvezető natív hirdetési technológiájáról ismert vállalat – új területekre evez friss platformja, a Realize bevezetésével. (x)