
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
Az éves tisztújító közgyűlésen a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.

Az éves tisztújító közgyűlésen a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.

Várkonyi Andrea lett a Pro Filii Alapítvány és a Mészáros Alapítvány kuratóriumi elnöke. Más változások is vannak. A karitatív munka új lendületét várja ettől az alapító.

Egy év alatt megduplázódott a 2020 őszén létrehozott Whitedog Media Kft. értékesítési árbevétele és az meghaladta a 8,9 milliárd forintot. A profit is szépen nőtt, olyannyira, hogy közel 1,1 milliárd forint osztalékot tudnak kifizetni a két tulajdonos, Várkonyi Andrea és Gergely Judit számára.

Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát irányító miniszter évek óta először adott interjút egy kormányfüggetlen lapnak. A 70 perces interjút kizsarolt beszélgetésnek nevezte és kijelentette, nem ad interjút sem a 444-nek, sem másoknak, és ezt tanácsolja más kormányzati illetékeseknek is. Sok szó esett médiáról és propagandáról is, így Balásy Gyula milliárdos kormányzati megbízásairól, a Karmelitába járó kormánypárti médiamunkásokról, háborús plakátokról és több minden másról is. Az interjú legérdekesebb, főleg médiát érintő részei.

A Yahoo natív hirdetési felületei mostantól Magyarországon és további 20 piacon a Project Agorán keresztül érhetők el. Beszélgetés Káldy Leventével, a Project Agora hazai country managerével arról, mit jelent ez azoknak a hirdetőknek, akik a Project Agorával és a Taboolával dolgoznak. (x)

Mehlhoffer Tamás, az Integritás Hatóság kommunikációs vezetője a Media1 érdeklődésére megerősítette, hogy a korrupció elleni kommunikációs tevékenységre meghirdetett közbeszerzésükön valóban elindultak Balásy Gyula cégei, a New Land Media és a Lounge Group, és megerősítette azt is, hogy az első körös kiválasztási folyamaton is túljutottak a vállalkozások, de ez még közel sem jelenti azt, hogy ők lesznek végül a 2. kör, vagyis a tender győztesei.

Könnyen lehet, hogy a NER-kedvenc médiavállalkozóra bízza végül az állam a korrupcióellenes harc fontosságának kommunikációját.

Orbán Viktor pártja több mint 105 millió forintot költött a Google platformjain hirdetésekre április közepe óta. A Fidesz-közeli médiavállalat, a Mediaworks is TOP-költővé vált.

Az Ingatlan.com, a Jófogás, a Használtautó.hu, a Money.hu, a Vatera, a Szalonautó.hu, az Autóalkatrész.hu és az Autónavigátor.hu display hirdetési felületeit értékesítő cég UP Saleshouse néven folytatja tovább tevékenységét. A változás bejelentésére a United Platforms csoport tegnap esti rendezvényén került sor.

Balásy Gyula, a Rogán Antalhoz közeli és az államtól már több száz milliárdnyi megbízást kapó, a kormány kék hirdetéseiért is felelős médiavállalkozó, a New Land Media és a Lounge Group cégek tulajdonosa két éve még az 5. helyen szerepelt a Marketing&Media című magazin legbefolyásosabb médiavezetők toplistájában, tavaly pedig a 7. helyre került volna, de mint azt a lapnál akkoriban megerősítették részünkre, a lapra nyomást gyakorolva kiszedette magát a rangsorból. A Media1 kíváncsi volt, idén kik szerepelnek a magazin listáján és visszakerült-e oda Balásy, majd amikor észleltük, hogy másodjára is kihagyták a nevét a listáról (borítóképünk tehát csupán illusztráció!), megkérdeztük a laptól, mi ennek az oka, hiszen Balásy befolyása nem csökkent.