
Megújult a Central Médiacsoport arculata
Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.

Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.

A Dukász Magor résztulajdonában álló Digitális Szuverenitás Központ Kft. (DISZK) politikai marketinggel foglalkozik, a cég tavaly már közel kétmilliárd forintos bevételt hozott össze. Felmerült a gyanú, hogy köze lehet a Megafonhoz.

Ezúttal is hasított a Balásy Gyula nevével fémjelzett New Land Media 2023-ban. Ez a cég felel a kormányzat propagandájáért.

Újabb fejlemény a Budapest Influencer Trip ügyében: a Demokratikus Koalíció látni akarja az összes megállapodást.

Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalkozások rendelkezzenek saját Podcast és YouTube csatornával, ha sikereket szeretnének elérni és bevételeiket növelni. A folyamatos hallgatottság gyarapításáról azonban nem

Az állami cég szponzorkeretének több mint 40 százalékát két olyan, Bessenyei István kormányközeli vállalkozóhoz tartozó cég kapta, melyek a pénz odaítélésekor csupán 11, illetve 1,5 hónapja léteztek. Az egyik lap arra következtet, hogy a pénz (vagy legalábbis annak egy része) a Puskás-sorozatra érkezhetett.

Levelet írt lapunknak az MTÜ a Budapest Influencer Trippel kapcsolatos hír miatt. Nemcsak a DK tett jogi lépéseket, de ők is ezzel fenyegetőznek.

Hűtlen kezelés gyanújával tesz rendőrségi feljelentést a Demokratikus Koalíció a Magyar Turisztikai Ügynökség által influenszerekre elszórt több mint egymilliárd forint közpénz miatt.

A miniszterelnök legidősebb lányához közeli Magyar Turisztikai Ügynökség városmarketing-akciójába igen amatőr hibák csúsztak.

Az ARC idei témája: CSALÁD? A közérzeti plakátkiállítás helyszíne várhatóan ismét az újbudai Bikás park lesz, az időpont ősz, de már most elindult a nevezés. Portálunk, csakúgy mint 2019-től minden évben, idén is az esemény egyik médiatámogatója.