Márka

Lunczner Ádám, a Mindshare távozó munkatársa

Távozik Lunczner Ádám a Mindshare-től – nagy átalakulásban a magyar médiaügynökségi piac

Tizenegy év után távozik a Mindshare médiaügynökségtől az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet elnökeként is tevékenykedő Lunczner Ádám, aki legutóbb chief innovation officerként a vállalat stratégiai megújulásában, az integrált médiatervezés kialakításában és több kulcsfontosságú ügyfél támogatásában is meghatározó szerepet játszott. Távozása a nemzetközi és hazai médiaügynökségi piacot érintő átalakulások közepette történik.

We are Ringier 2025

Ringier Hungary-ból IndaNext Hungary: a névváltást bejelentették, majd levették a hírt

IndaNext Hungary lesz a kormányközeli Indamedia által nemrég felvásárolt Ringier Hungary Kft., a Blikk, a Kiskegyed, a Glamour, a TVR Hét kiadójának neve. Erről először az Indamediához tartozó Economx nevű gazdasági lapban olvastunk, de a hírt órákon belül visszavonták. Ám ennek addigra már nyoma maradt az interneten, ráadásul a Media1 azóta már a Cégközlönyben is megtalálta az új nevet.

Sneakerness Budapest 2025

Dupla hype Budapesten: óriási érdeklődés a Sneakernessen és a HypeWise-on

Annak ellenére, hogy a sneaker resell piac mélyrepülésben van, és az európai események számára nagy kihívás a fiatalok elérése, Trunk Tamás sneaker kultúrára fókuszáló rendezvénye idén is hatalmas érdeklődés mellett zajlott, ezúttal új helyszínen, az MTK Sportparkban. A rendezvény előtt egy nappal került sor a HypeWise Budapest nemzetközi jövő és újgenerációs márkaépítési konferenciára is, szintén Trunk Tamás szervezésében, ugyancsak nagy érdeklődés mellett, a MÜPA-ban. Mindkét rendezvényre a Media1 médiatámogatásával került sor.

reklámadó

Újra napirenden a reklámadó? Az MRSZ szerint a visszavezetés a gazdasági stabilitást is veszélyeztetné

Úgy módosult a 2026-os adócsomag-tervezet, hogy az a jövő évben csak fél évre, június 30-ig függesztené fel a korábban nagy politikai játszmák eszközévé vált reklámadót. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szerint a 7,5%-os adókulcs visszavezetése visszavetné a gazdaságot és a médiapiacot, ezért egyeztetéseket szorgalmaznak a kormánnyal. Cikkünkben felidézzük a reklámadóval kapcsolatos korábbi politikai játszmát is.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások