fbpx

per

TV2 Tények

A TV2 ellen ítélt a bíróság

A csatornának 2,5 millió forint sérelemdíjat kell fizetnie Juhász Péternek a Tényekben megjelent lejárató riportok miatt.

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett a 888.hu

Hiába idézte be a bíróság többször is a Gréczy Zsoltot megvádoló nőt, ő meg sem jelent a tárgyaláson.

Friderikusz Sándor, István Dániel és Bochkor Gábor Music FM Önindító c. műsorában

Sajtópereket indít Friderikusz Sándor a Ripost és a Bors ellen

A televíziós műsorvezető azért fordul bírósághoz, mert valótlanul állították róla a fideszes médiaholdinghoz tartozó lapok, hogy elhagyja Magyarországot és New Yorkba költözik. Anyagi gondjai sincsenek, ahogyan szintén híresztelték róla.

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Pert nyert az ATV tulajdonosáról szóló cikk kapcsán a Magyar Hang a Hit Gyülekezetével szemben

Arról a Magyar Hangban megjelent cikkről van szó, ami arról szólt, hogyan vált Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze az ATV tulajdonosává, és amelynek állításait a Hit Gyülekezete sérelmezte és helyreigazítási perben támadta. A Media1 értesülése szerint a cikkben társszerzőként közreműködő és a cikket ugyancsak közlő Átlátszót Németh Sándor képmással való visszaélés miatt perelte, de a bíróság egyelőre formai hibára visszadobta a keresetet. A felek közötti jogvitának azonban ezekkel várhatóan még közel sincs vége.

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások