fbpx

per

Fővárosi Törvényszék

Visszautasítja a Klubrádió elnökének szavait az Országos Bírósági Hivatal

Arató András, a Klubrádió Zrt. többségi tulajdonosa és igazgatósági elnöke megkérdőjelezte a Fővárosi Törvényszék függetlenségét azután, hogy a médiaszolgáltató másodjára is pert vesztett a bíróságon, ezúttal azért, mert hibák voltak a vállalat a 92,9 MHz frekvencia hasznosítására vonatkozó pályázati ajánlatában, és mert a rádiót működtető cég több éve nem működik törvényesen. Erre reagált az OBH.

Arató András, a Klubrádió Zrt. elnöke

A héten indul a Klubrádió és a Médiatanács újabb pereskedése

A per során a Klubrádiónak azt kell bizonyítania: az, hogy a frekvenciapályázatába egymásnak ellentmondó információk kerültek az egyik műsorának időtartamával kapcsolatban, valamint a rádió saját tőkéje évek óta a törvényi előírás alatti, nem szolgálhatna alapként ahhoz, hogy kizárják a február közepéig általa használt Budapest FM 92,9 MHz rádiós pályázatból.

Karas Monika, az NMHH elnöke néhány nappal ezelőtt

Félrevezette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a sajtót a Klubrádió bírósági keresetével kapcsolatban

A Media1.hu addig járt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz kérdésekkel, amíg kiderült, az NMHH nem mondott igazat, amikor több mint egy héttel ezelőtt azt állította érdeklődésünkre, hogy ő bizony határidőn belül már továbbította a Fővárosi Törvényszék számára a Klubrádió Zrt. a médiahatóság elleni bírósági keresetét. A hatósággal levelezve egy másik érdekesség is kiderült az FM 92,9 MHz kapcsán.

A Parlament épülete Budapesten. Fotó: Florian van Duyn, Unsplash

Kúria: Nem perelhető Kövér László és az Országgyűlés Hivatala a sajtó korlátozásáért

Az Azonnali már közel másfél éve pereskedik, hogy egyáltalán érdemben foglalkozzon a bíróság azzal, hogy a házelnök 2019 őszén szigorított rendelkezései ellehetetlenítik a sajtó munkáját a parlamentben, de az első és másodfokú bíróság után most a Kúria is azt mondta ki, hogy nem lehet beperelni a parlamenti házelnököt. A lap nem hagyja annyiban az ítéletet.

Origo

A HírTV után az Origo is sajtópert vesztett a Fővárosi Ítélőtáblán – íme az ítélet

A Fővárosi Ítélőtábla, megváltoztatva a Fővárosi Törvényszék korábbi elsőfokú hibás ítéletét, helyreigazításra és a teljes perköltség megfizetésére kötelezte a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) internetes lapját, az Origót, amiért még tavaly szeptemberben valótlanul Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosának érdekeltségeként írt lapunkról, a Media1-ről.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások