fbpx
Gyöngyösi Márton, a Jobbik elnöke.

Pert indít a Jobbik elnöke a kormánypárti média ellen

A házasságával kapcsolatos lejárató anyagok miatt pert indít kormánypárti médiumok ellen Gyöngyösi Márton, a Jobbik elnöke.

Erről a politikus egy mai, keddi Facebook-bejegyzésében és lapunknak is eljuttatott közleményében írt.

„A politikai vitákra nyitott vagyok, azonban azt nem fogom eltűrni, hogy a magánéletemben vájkáljanak törvénytelen eszközökkel, és próbálják azt bemocskolni”

– írta Gyöngyösi Márton, hozzátéve, hogy

„ha már a kérdés a házasságommal kapcsolatban felmerült, nem fogok elmenekülni a válasz elől: négy éve valóban volt egy házassági válságunk, amit néhány hónap alatt rendeztünk, és azóta is boldog házasságban élünk a feleségemmel, immár 16. éve. A feleségemen kívül soha mással nem éltem együtt. Minden, a házasságommal kapcsolatos kérdés kizárólag rám és a feleségemre tartozik.”

A Media1 tapasztalatai szerint a kormánypárti Ripost, Origo, PestiSrácok és Magyar Nemzet mellett az állami hirado.hu is cikkezett a Jobbik elnökének házasságával kapcsolatban az elmúlt napokban.

A Jobbik számos pert nyert már a kormánypárti média ellen, ezeket ide kattintva tudja megtekinteni. Korábban Jakab Péter, a Jobbik előző elnökének magánéletével kapcsolatban is lejárató anyagokat közöltek kormánypárti médiumok, majd Jakab több pert is megnyert.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Gyöngyösi Márton, a Jobbik elnöke. Fotó: Gyöngyösi Márton / Facebook.
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások