fbpx

per

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

A Szabad Pécs és a TASZ újra beperli a GVH-t a KESMA miatt

A Társaság a Szabadságjogokért és a Szabad Pécs fenntartja, hogy a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, azaz a KESMA-ként emlegetett fideszes médiabirodalom létrejötte alkotmánysértően történt, ezért a TASZ a GVH mai, a KESMA-nak másodjára is szabad utat engedő döntése ellen is jogorvoslattal él.

Forbes

Betiltották a magyar Forbes magazin aktuális lapszámát

A Hell energiaital gyártó cég tulajdonosai ideiglenes bírói intézkedést kérve elérték a bíróságon, hogy a lapot vissza kelljen rendelni az utcáról, a lap top50-es listájában ugyanis szerepelt, hogy a jelentős közpénzben részesedő magyar energiaital-gyártó cég tulajdonosának mekkora lehet a vagyona. A forbes.hu-t is érinti a döntés.

HVG címlap a Mahir hirdetőoszlopain néhány héttel ezelőtt. Hamarosan lehet, hogy már nem lehet ilyen, pedig 40 éven át hirdettek így. Fotó: Ladányi András / Media1

Pert nyert a HVG a Mahir Cityposter ellen

Az ítélet szerint a reklámcég jogszerűtlenül, így érvénytelenül mondta fel a hetilap hirdetési szerződését, ami miatt egy ideje nem tudja magát a közterületi hirdetőoszlopokon hirdetni a HVG, ahogyan azt tette 40 éven át.

Klubrádió

24 milliót fizettetne a Klubrádióval a bíróság, a rádió fellebbez a mai ítélet ellen

24 millió forint perköltség megfizetésére kötelezte mai első fokú ítéletében a Klubrádiót a Törvényszék, mivel a bíró nem tartotta megalapozottnak a médiahatóság elleni kártérítési perben megjelölt 1,2 milliárd forint kártérítési összeget, így most elutasította a felperes keresetét. A rádió vezetőjét és elnökét kérdezte a Media1 az ítélethozatal után.

ripost

Pert vesztett a Ripost

Helyreigazításra kötelezte szerdai első fokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék a Gréczy Zsoltról, a DK politikusáról írt, állítólagos zaklatásról szóló cikkel összefüggésben a sajtóterméket.

origo

Nem jött be az Origo érvelése a bíróságon

Ismét pert bukott az Origo/Origo.hu, a fideszes médiaholding internetes portfóliójának oszlopos tagja. Időhúzásra persze épp megfelelő volt a kifogás, amivel élt.

Balaton, mentőmellény

Pereskedik a Rádió 1 és a Médiatanács

A tihanyi rádiós frekvenciát próbálják visszaszerezni, amiért két Rádió 1-es cég is elindult, de végül az egyik visszalépett, a másik pályázati anyagot pedig érvénytelenítette a Médiatanács, így le kellett kapcsolni a Rádió 1 balatoni adását.

A Netriskautó jogsértést beismerő közleménye

Jogsértően kerültek a Netrisk autós oldalára a Használtautó.hu apróhirdetései

A Használtautó.hu-t működtető cég emiatt perre ment a netriskauto.hu-t működtető Netrisk internetes céggel. A Netrisk hétfőn honlapján elismerte a jogsértést, de a Media1-nek már azt nyilatkozta a cég, nem adatlopásról van szó, hanem egy kényelmi funkcióról. A Használtautónál ezt máshogy látják.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások