fbpx

per

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

A Klubrádió és az NMHH perének első tárgyalásnapja 2021. 01.20-án a Fővárosi Törvényszéken

Kezdetét vette a Klubrádió és a médiahatóság közötti per, ez történt az első tárgyalási napon

A Klubrádió azonnali ideiglenes bírói jogvédelmi intézkedést kért annak érdekében, hogy február 14. után akkor se némítsák el, ha addigra nem születik jogerős ítélet a perben, amit azért indított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság ellen, mert a Médiatanács nem hosszabbította meg a rádió lejáró médiaszolgáltatási jogosultságát. Az NMHH a tárgyaláson bejelentette, hogy szünetelteti a 92,9 MHz frekvenciapályázatot. Ez azt jelenti, hogy a rádió még inkább az idő szorításába került, ha folytatni akarja működését, hiszen így pályázati úton a jogosultsága lejáratáig már nem tudja visszaszerezni a frekvenciáját.

Klubrádió egy autórádión

Indul a Klubrádió és a Médiatanács közti pereskedés

A pereskedés tárgya, hogy tovább üzemelhet-e a Klubrádió a budapesti FM 92,9 MHz-en február 14. után, vagy csak a folyamatban lévő, a médiaszolgáltatási jogosultság lejártáig már aligha lezáruló pályázat során lehet majd esélye visszaszerezni a frekvenciáját.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.

Spirit FM

Bírósághoz fordul a Spirit FM, amiért a Médiatanács kizárta a 92,9-es budapesti rádiós pályázatból

Németh S. Szilárd, az ATV Csoporthoz tartozó Spirit FM-et működtető egyesület elnöke szerint jogilag vitatható a Médiatanács hétfőn bejelentett döntése, mellyel kizárta a budapesti FM 92,9 MHz közösségi rádiós pályázatból a Spirit FM-et. Bár az NMHH egyelőre nem közölt részleteket a kizárás okairól, a Media1 más forrásból új részleteket is megtudott, mi vezetett a kizáráshoz. A Media1 beszélt a kormányközeli pályázó, az LBK Médiaszolgáltató 2020 tulajdonosával, dr. Biró Balázzsal is.

Hadházy Ákos

Hadházy Ákos és a szülei pert nyertek a Ripost és az Origo ellen

A kormányközeli sajtótermékeket sérelemdíj megfizetésére is kötelezték, amiért a politikusról és idős szüleiről valótlan tartalmú lejárató anyagokat publikáltak. A hazugságok közel négy éve jelentek meg, de csak mostanra lett jogerős ítélet.

Marsi Anikó, Gönczi Gábor, a Tények műsorvezetői és a Tényeket felügyelő Kökény-Szalai Vivien, a Tv2 hírigazgatója

A TV2 szerint bagatell tévedés valakiről többször azt állítani, hogy elítélték egy hatmilliárdos büntetőügyben, még ha nem is igaz

A TV2 hírműsora, a Tények több napon át azt híresztelte, hogy elítélték dr. Czeglédy Csabát, a DK jogászát egy hatmilliárdos büntetőügy kapcsán, holott nem történt ilyen. A tévécsatorna ügyvédje azzal mentegette a csatornát a bíróságon, hogy ez bagatell tévedés. A bíróság most ítéletet hirdetett az ügyben.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások