Közzétette a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda az idei szerződéseinek a listáját – ezeket a Telex beszámolója szerint a megkötés után 60 nappal kellene nyilvánosságra hozni, de a Kabinetiroda eddig nem tette ezt meg, most is csak azt követően, hogy a K-Monitor közérdekű adatigénylést nyújtott be.
Az adatokból a K-Monitor szerint kiderült, hogy a választások előtt összesen 19,6 milliárdot költöttek „kék” és népszavazási hirdetésekre, amihez még hozzáadódik a legújabb „bombás” kampány 7,8 milliárd forintja is, ami így már 27,4 milliárd forint közpénz.

A K-Monitor felsorolása szerint
- az Orbán Viktor gondolatait angolul népszerűsítő primeminister.hu portál 74 millió forintba,
- a nyugdíjasoknak kiküldött, Jókor című reklámújság 369 millió forintba,
- a 13. havi nyugdíjhoz küldött „tájékoztató levél” 443 millió forintba került.
Bő félmilliárd forintot kapott a Kommentár Alapítvány is.
Épp ma írtuk meg, hogy Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő törvényjavaslatot nyújtott be az Országgyűléshez a kormányzati reklámok betiltására.
A Momentum a Magyar Reklámszövetséghez fordult a kormány bombás hirdetése miatt
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!