fbpx

állami reklámok

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Sunnyog a TV2 az állami reklámbevételei kapcsán

Mellébeszélős választ adott a Mészáros Lőrinc közeli TV2 Média Csoport a Media1.hu érdeklődésére, mennyi állami reklámbevételük volt 2020-ban. Pedig lapunk érdeklődésére piactársuk, az RTL közel sem volt ilyen szégyellős és elárulta a hozzá befutó állami bevételek pontos mértékét.

Önnek is joga van...gondolkodni

A magyar állam maradt a médiapiac legnagyobb hirdetője

A vezető, állami hirdető a hazai médiapiacon a Miniszterelnöki Hivatal, de a legnagyobb költők között ott van a Szerencsejáték Zrt., a Nemzeti Erőforrás Minisztérium és a Magyar Villamos Művek Zrt. is.

Bakai Mátyás (jobbra), a Rádió 1 ügyvezetője és a Balázsék című műsor vezetői, Rákóczi Feri, Vadon Jani és Sebestyén Balázs

Szorul a Rádió 1 körül az állami hurok

Szorult helyzetbe került a Rádió 1, mivel mérések szerint a rádió egy ideje már alig kap állami reklámbevételt, ez pedig komoly érvágás a cég számára. Ráadásul a Médiatanács hamarosan további városokban némíthatja el a hálózatot, melyet már így is több nagy ütés ért nemrég. Bakai Mátyás, a cég ügyvezetője eközben saját hangján próbálja letagadni magát, a cég pedig nem teszi közzé pénzügyi beszámolóját.

Stock Richárd (Klubrádió), Jávor Benedek (PM), Urbán Ágnes (Mérték). Fotó: a szerző mobiltelefonos felvétele

Uniós panasz a magyar médiarendszer torzítása miatt

Panaszbeadvánnyal fordultak magyarok az Európai Bizottsághoz a kormány versenyellenes média-, illetve reklámpiaci beavatkozása miatt. Szerintük tiltott állami támogatás az a reklámpénz, amit például a Magyar Idők és a TV2 kap.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */