állami reklámköltés

sajtó, média, újság

38 százalékkal zsugorodhat a magyar médiapiac a koronavírus miatt

2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.

Hadházy Ákos országgyűlési képviselő amint épp Balásy Gyulát bírálja

„Az önök pénzéből lett a 92. leggazdagabb magyar az állami propaganda rejtőzködő ura” – Balásy Gyulát, a New Land Media tulajdonosát bírálta a korrupcióinfón Hadházy Ákos

Az ellenzéki politikus a kormányzati propaganda működéséről és horribilis összegekről beszél legújabb videójában, melyben a leggazdagabb magyarok toplistáján is szereplő Balásyt az állami propaganda rejtőzködő uraként emlegeti, aki az adófizetők pénzén került be a leggazdagabbak közé.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

Orbán Viktor tegnapi sajtótájékoztatója. Fotó: kormany.hu

A Miniszterelnökséget hiába kérdezték, de egy újságíró kiszámolta, mennyibe kerülhetett az áldott, békés karácsony

Közel félmilliárd forintba kerülhetett az adófizetőknek, hogy Orbán Viktor kormánya sajtóhirdetésekben kívánt nekik áldott, békés karácsonyt, és ebben a kalkulációban a tévés hirdetések még nem, illetve csupán a három országos napilapban megjelent sajtóhirdetések vannak benne. A hirdetések egy része egyébként késve, karácsony után jelent meg.

Önnek is joga van...gondolkodni

A magyar állam maradt a médiapiac legnagyobb hirdetője

A vezető, állami hirdető a hazai médiapiacon a Miniszterelnöki Hivatal, de a legnagyobb költők között ott van a Szerencsejáték Zrt., a Nemzeti Erőforrás Minisztérium és a Magyar Villamos Művek Zrt. is.

Az MTVA és az MSC szerződésének részlete

Aláírta Mészáros Lőrincék reklámszerződését az MTVA

Hadházy Ákos országgyűlési képviselő kifogásolja a szerződés létrejöttének körülményeit és magát a szerződést is, melynek köszönhetően 2020-tól újabb három évig a felcsúti gázszerelőből lett dollármilliárdos is gazdagodik azon, hogy az állam hirdetést helyez el az állam valamelyik tévéjében vagy rádiócsatornán, esetleg a hirado.hu-n.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.