
A Rogán-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda közel 20 milliárd forintot költött hirdetésekre a választás előtt
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
A Whitereport legújabb kutatási adatai szerint belső szerkezeti válság alakul ki a hazai médiapiacon.
A választás után egy darabig visszafogták a költéseiket, de most ez megváltozott.
Újabb jelentős állami megbízást nyert el a New Land Media és a Lounge Design.
Gyakorlatilag nem volt olyan megjelenési forma, amelyet nem a kormánypártok uraltak, derül ki a Kantar listaáras becsléséből.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
Kiderült például az is, hogy mennyibe került a Petőfi Rádió új arculata, vagy az M5 új stúdiója. A vizsgált szerződések között felbukkant a Jászai Gellért nevével fémjelzett 4iG is.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
Nagy a kormánypárti fölény.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.