orbán viktor

A DK akciója az MTI előtt, cenzorok táblával, 2019. február 16-án. Fotó: DK Facebook

Bíróság: az MTI jogsértően cenzúrázta a DK közleményeit

A bíróság szerint a Magyar Távirati Iroda jogsértéseket követett el, amikor az sorozatosan megtagadta olyan közlemények kiadását, amelyek a kormányt bírálták, esetleg a miniszterelnökről vagy a hozzá közel álló fideszes holdudvarba tartozó oligarchákról szóltak.

Orbán Viktor tippmix sorsjegyet reklámoz Facebook-videójában

Nem intézkedik Orbán Viktor szerencsejátékot népszerűsítő videója miatt a Gazdasági Versenyhivatal

Bár a GVH korábban több influenszert is súlyos összegekre bírságolt, amiért az érintettek bújtatott reklámot tettek közzé a közösségi médiában, és van a versenyhivatalnak ezzel kapcsolatban egy szigorú ajánlása is, a miniszterelnök közösségi média oldalán közzétett, Tippmix sorsjegy vásárlásra ösztönző videója esetében mégsem érzi úgy, hogy lépnie kellene.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa és elnök-vezérigazgatója

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa azt állítja, két befektető is megvette volna Orbánnak a médiacégét, a háza körül is különös mozgások zajlottak

Az elmúlt hónapokban a kormánysajtóban össztűz alá vont Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Bloomberg hírügynökségnek azt nyilatkozta, autókból figyelték a magánházát, és két kéretlen ajánlatot is kapott, hogy megvennék a cégét. Varga szerint alábecsülte az Orbán-kormányt, mert mostanra világossá vált számára, hogy az egy orosz típusú kontrollált nyilvánosságot akar Magyarországon.

Bayer Zsolt a HírTV-ben

Bayer Zsolt: A kormány nem, a 444, a 24.hu és a HVG jól járt az Index-üggyel

A kormánypárti publicista az Azonnalinak adott interjúban azt mondta, büszke arra, hogy ezt a rendszert szolgálja, elmesélte, hogyan és miért cselezte ki a lakástörvényt, hogy ingatlanhoz juthasson a Budai Várban, de az Index körüli történésekről is elmondta a véleményét és szó esett a beszélgetésben Simicska Lajosról is.

A 168 Óra helye balra, 2020.09.03-án, 13:30-kor

Hiánycikk lett a 168 Óra a főszerkesztő elbocsátása után

Miközben váratlanul hiánycikké vált a hetilap, szűkszavúan ugyan, de mégiscsak megszólalt Rózsa Péter, az Orbán-család fiatalkorú tagját is tartalmazó fotó leközlésére hivatkozva elbocsátott főszerkesztő. A MÚOSZ elnöke beszédesebb volt nála: azt mondta, az elbocsátás vélhetően jogszerűen történt, de szerinte más lehet a valós magyarázat. Egy 168 órás munkatárs pedig azt mondta, számított már az elbocsátásra. A lap vezérigazgatója viszont kitart tegnapi álláspontja mellett.

Index.hu tüntetés, 2020.07.24.

Az EBESZ-hez fordult a magyar médiahelyzet miatt a Párbeszéd

A párt azért kéri az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet (EBESZ) médiaszabadságért felelős képviselőjétől, hogy vizsgálja meg a sajtó magyarországi helyzetét, a vizsgálat eredményét pedig továbbítsa az Európai Bizottsághoz. Úgy vélekednek: Orbán Viktor kormánya 10 éve háborút folytat a szabad sajtó ellen.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban

Tulajháború: Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti barátja gazdagodik ezután a PC World, a GameStar és a Computerworld hirdetési bevételeiből

Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.