fbpx

reklámköltések

Koltay András, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke interjút ad az MTI újságírójának az NMHH székházában Budapesten 2022. december 21-én.

A médiahatóság elnöke szerint igenis sajtószabadság van, hiszen mindenkinek megvan a lehetősége, hogy sokféle médiumot kövessen

Magyarországon mind a nagyvárosokban, mind a kistelepüléseken élők sokféle forrásból tájékozódnak, sokszínű a médiafogyasztás – így összegezte Koltay András, a szervezet elnöke a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) napokban közzétett médiapiaci jelentésének tanulságait az MTI-nek adott karácsony előtti interjújában.

Az Újpesti Megafon Facebook-oldala.

Terjeszkedik a Megafon

Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások