
A Rogán-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda közel 20 milliárd forintot költött hirdetésekre a választás előtt
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.
Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.
Gyakorlatilag nem volt olyan megjelenési forma, amelyet nem a kormánypártok uraltak, derül ki a Kantar listaáras becsléséből.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
Az országgyűlési választást és népszavazást követően 15 napjuk volt a médiumoknak megküldeni az ÁSZ-nak a tájékoztatójukat, amiből kiderül, mekkora összeg folyt be hozzájuk.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
Az International Press Institute (IPI / Nemzetközi Sajtóintézet) legújabb jelentése több problémát is vázolt a magyar médiapiac kapcsán, és úgy fogalmazott, hogy azonnali lépéseket kell tenni az illiberális piaci gyakorlatok felszámolására. Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár szerint eközben él és virul a magyar médiapiac.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.