
Terjeszkedik a Megafon
Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.
Amatőr montázsokkal, a Fidesz és Orbán Viktor oldaláról továbbosztott képekkel, valamint néhány belinkelt újságcikkel lehet találkozni az Újpesti Megafon nevű, nemrég indult Facebook-oldalon.
A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.
Ehhez az állami vállalat logóit kellett kiraknia a kormánypárti szervezetnek különböző felületeken.
Az országgyűlési választást és népszavazást követően 15 napjuk volt a médiumoknak megküldeni az ÁSZ-nak a tájékoztatójukat, amiből kiderül, mekkora összeg folyt be hozzájuk.
Ez a keresőóriás a hirdetések biztonságával kapcsolatos éves jelentéséből derült ki.
Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.
Az uniós vizsgálat a Facebook és a Google között 2018-ban megkötött, Jedi Blue kódnevű megállapodásra irányul.
A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.
Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.