fbpx

hirdetés

Legyen gyanús a „mágikus erő” vagy a „páratlan fogyás”! – aggályos online reklámokra figyelmeztet a médiahatóság

A különböző weboldalakon és a közösségi platformokon elárasztanak minket a hirdetések, melyek mintegy 20 százaléka úgynevezett hidden reklám. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakemberei szerint a hidden reklámok nem törvényszerűen károsak, de a csábító ajánlatokat mindig érdemes fenntartásokkal kezelni. A hatóság szerint fel lehet ismerni, ha egy hirdetés megtévesztő.

Orbán Viktor táblagéppel.

Orbán Viktor újra elkezdett Facebook-hirdetésekre költeni

A miniszterelnök a választások után leállt a közösségi médiás költéseivel, azonban a Facebook erre szolgáló adatbázisában észrevettük, hogy az óév utolsó hónapján ismét elkezdett pénzért hirdetni a Mark Zuckerberghez tartozó felületen.

A Google kaliforniai központja.

Újabb jelentős bírságra számíthat a Google

Az elmúlt évtizedben már több mint nyolcmilliárd eurónyi büntetést kapott a cég versenyellenes tevékenységekért az Európai Bizottságtól, de úgy tűnik, ezzel még közel sincs vége.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások