
A Rogán-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda közel 20 milliárd forintot költött hirdetésekre a választás előtt
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
Sokba került a miniszterelnök angol nyelvű honlapja, a Jókor című újság és a 3. havi nyugdíjhoz kiküldött „tájékoztató levél” is.
A Whitereport legújabb kutatási adatai szerint belső szerkezeti válság alakul ki a hazai médiapiacon.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
Kiderült például az is, hogy mennyibe került a Petőfi Rádió új arculata, vagy az M5 új stúdiója. A vizsgált szerződések között felbukkant a Jászai Gellért nevével fémjelzett 4iG is.
Nagy a kormánypárti fölény.
2019 óta már másfél milliárddal ment több kormánypárti Facebook-hirdetésekre, mint amennyit az ellenzék fordított erre a célra.
Ez az összeg mindössze két szerződésből adódott össze.
A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.
Már most jelentős összegeket költöttek el politikai tartalmak kiemelésére a legnagyobb közösségi platformon, a Facebookon a politikai tér egyes szereplői. A legnagyobb összeg a Facebook hirdetéstárában lévő adatok szerint kormánypárti hirdetőktől származott.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.