fbpx
Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke.

Gyurcsány Ferenc pert nyert a Metropollal szemben

Helyreigazításra kötelezte a bíróság a kormánypárti lapot a valótlanságok miatt.

Gyurcsány Ferenc első fokon pert nyert a Metropol.hu portállal szemben – számolt be a Demokratikus Koalíció (DK) egy keddi, a Media1-hez is eljuttatott közleményében.

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks lapja tavaly ősszel azt állította, hogy Gyurcsány Ferenc és Dobrev Klára luxuskörülmények között töltötte el olaszországi nyaralását, amit azzal támasztottak alá, hogy a reptérről BMW X7-es terepjáróval utaztak egy luxusvillába.

Mivel a pártelnök szerint a cikkben megfogalmazott állításokból „egy betű nem volt igaz”, Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke sajtópert indított a Metropol.hu nevű oldallal szemben, majd a bíróság a tegnapi, hétfői napon megállapította, hogy a közlések valótlanok, így helyreigazításra kötelezte a portál szerkesztőségét.

Metropol hirdetőoszlop
Metropol hirdetőoszlop. Fotó: Ladányi András / Media1

„A DK, ahogyan eddig, úgy a jövőben is minden esetben perre fog menni a hazugságot hazugságra halmozó, rogáni propagandagépezet valamennyi szerkesztőségével szemben, ahol magukat újságíróknak kiadó, tehetségtelen propagandisták vívnak ádáz csatát a tényekkel és az igazsággal, de folyamatosan kudarcot vallanak”

– zárta közleményét az ellenzéki párt.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke. Fotó: Facebook / Gyurcsány Ferenc
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások