fbpx

sajtóper

Az Origo közterületi plakátja Budapesten

Pert bukott az Origo a Datadat ellen elsőfokon

Az egyelőre nem jogerős ítélet szerint a kormánypárti lap kiadójának milliós sérelemdíjat kell fizetnie, amiért több valótlan állítást is megfogalmazott a Bajnai Gordonhoz köthető cégről. A Datadat szerint ez még csak a kezdet.

Bedő Dávid, a Momentum politikusa

Pert nyert a Momentum a PestiSrácok ellen

Első fokon Bedő Dávidnak, a Momentum parlamenti frakcióvezető-helyettesének adott igazat a bíróság a PestiSrácok ellen indított sajtóperében.

A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1

Visszautasította az Alkotmánybíróság a közmédia panaszát

Leitner Attila, a Hirado.hu megbízott főszerkesztője alkotmányjogi panaszában azt is állította, hogy a közmédia hírportálját elmarasztaló bíróságok a sajtószabadságot korlátozták. Az Alkotmánybíróság nem osztotta ezt a nézetet.

Kubatov Gábor a HírTV Bayer Show című műsorában.

Ítéletet hozott a bíróság a 24.hu vs Kubatov Gábor perben

Két év után lezárult az a per, amelyet Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója és alelnöke, országgyűlési képviselő, az FTC elnöke kezdeményezett jó hírnevének megsértése miatt a 24.hu kiadója, a Central Médiacsoport ellen.

dr. Czeglédy Csaba a DigiSport műsorában

Czeglédy Csaba a DK jogerősen elvesztett sajtópere után is azt bizonygatja, hogy a Telex nem korrekt és a bíróságok tévedtek

Czeglédy Csaba politikus, a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció jogásza szerint a Telex nem korrekten adott hírt a párt és az újság közötti, Iványi Gáborral kapcsolatos bírósági per végén a másodfokú, jogerős (a DK pervesztésével végződő) ítéletről, továbbá a DK-s jogász azt bizonygatja, hogy a lap nem a valóságot írta le a köztársasági elnök-jelölési folyamatról februárban, amikor azt, hogy végül Róna Péter, nem pedig Iványi Gábor lett az ellenzék közös köztársaságielnök-jelöltje, kihátrálásnak nevezte. Czeglédy egyúttal bírálja a bíróságot is, mivel szerinte téves ítélet született a cikk ügyében. Még tegnap Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője is reagált az ítéletre.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások