dr. László Imre

Szexuális zaklatással vádolták a kormányközeli lapok, minden pert megnyert Újbuda polgármestere

Dr. László Imre pert nyert a 888, a Magyar Nemzet, a Pesti Srácok, a Ripost, a TV2 és az Origo ellen is.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Egy év kellett, hogy a bíróság tisztázzon a fideszes rágalomhadjárat alól – írta szombaton kiadott közleményében Dr. László Imre, a Demokratikus Koalíció (DK) politikusa.

Újbuda polgármestere, a DK elnökségi tagja emlékeztetett: a „kormánypropaganda” a tavalyi önkormányzati választás kampányában azzal vádolta meg, hogy korábban szexuálisan zaklatta egyik kolléganőjét.

„A képtelen vádak már az első napokban hiteltelennek bizonyultak, azóta pedig az összes sajtópert megnyertem a kormányzati propaganda ellen. Pert nyertem a 888, a Magyar Nemzet, a Pesti Srácok, a Ripost, a TV2 és az Origo ellen, utóbbi ellen kettőt is. Ezek a perek mostanra zárultak le, tehát nagyjából egy év kellett ahhoz, hogy a bíróság tisztázzon a fideszes rágalomhadjárat alól”

– fogalmaz László Imre, aki kiemeli:

„Orbán Viktor álhírterjesztőinek mindegy, hogy végül veszíteni fognak-e a bíróságon, vagy kártérítést kell-e fizetniük. Számukra mindegy, hogy a megtámadott fél egy év múlva a bíróságon tisztázni tudja magát, hiszen ez utólag nem változtat a lejáratással elért választási eredményeken.”

Ahogyan februárban a Media1 is beszámolt róla, egy adatigénylésből derült ki, hogy tavaly 158 sajtó-helyreigazítási perindult a kormányközeli médiumok ellen, és ezek közül 80 alkalommal el is marasztalták őket. A másik oldalon, a kormánykritikusnak tartott sajtótermékek körében összesen 87 per indult, és mindössze 13 esetben marasztalták el őket.

A legtöbb sajtó- helyreigazítási pert kapott médiumok

  • origo.hu szerkesztősége: 33 darab
  • pestisracok.hu szerkesztősége: 31 darab
  • TV2 szerkesztősége: 23 darab

A legtöbb sajtó-helyreigazítási pert elvesztett médiumok

  • origo.hu szerkesztősége: 21 darab
  • pestisracok.hu szerkesztősége: 11 darab
  • TV2 szerkesztősége: 8 darab.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!