tv2

Gundel Takács Gábor, a TV2 Áll az alku című műsorának műsorvezetője a vetélkedő díszletei között

Változás a TV2 estéiben

A hét második felétől változások lesznek hétköznap esténként a csatornán, mivel a csatorna a jelek szerint igyekszik minél hamarabb kifuttatni Gundel Takács Gábor nem túl jó nézettségi eredményekkel futó műsorát.

tv, tévé

Bemutatták a TV2 őszi műsorkínálatát

Augusztus 26-án vált őszi műsorrendre a TV2. Ázsia Expressz 2. évad, gombnyomkodós, labdaelkapós és fogócskás gameshow-k és az ismert sztárvetélkedő, a Sztárban sztár átalakított változata várja a csatorna nézőit.

tévé, távkapcsoló, tv

Örül az RTL Klub és a TV2

Júliusban is megőrizte piacvezető pozícióit az RTL Klub és a TV2. Előbbi főleg az esti főműsoridőket, a TV2 pedig a napközbeni nézettségi versenyt illetően lehet elégedett. Kedden kiderült az is, mekkorát nőtt az RTL Most, és mely videós tartalmai voltak a legnépszerűbbek. Néhány más érdekes adatról is beszámolt a két tévés vállalat.

Szentpéteri Eszter, TV2 Tények

A TV2 híradósa 20 milliót keresett kiszolgáltatott emberek megkárosításával – most ő vádolja kiszolgáltatott emberek kihasználásával az ATV-t

Szentpéteri Esztert tíz éve emberek megkárosítása miatt megrovásban részesítette a bíróság, ezúttal azonban ő támadja az ATV-t, amiért a csatorna szerinte kiszolgáltatott helyzetű emberek sorsával visszaélve mutatta be az Országos Onkológiai Intézetet. Egy érdekes személyi összefonódásra is fény derült, mely megmagyarázhatja Szentpéteri heves kirohanását és azt, hogy a TV2 Tények miért közölt az ATV riportjával ellentétes, az intézményt világszínvonalúként bemutató anyagot.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t a Médiatanács, a TV2 Tények megússza a Sargentini-ügyet bírság nélkül

Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.