magyar nemzet

Fővárosi Törvényszék

Pert vesztett a HírTV és a Magyar Nemzet

Az egyik pert Pikó András, Józsefváros polgármestere, a másikat Niedermüller Péter (DK), Erzsébetváros polgármestere nyerte meg a kormánypárti médiumokkal szemben.

Nemes Gábor, a DK politikusa

Megint a fideszes médiaholding ellen ítélt a bíróság

Újabb DK-s politikus, ezúttal Nemes Gábor nyert pert kormányközeli médium ellen, immáron jogerősen. Sérelemdíjat kell fizetnie a Magyar Idők kiadójának az évek óta húzódó per lezárásaként, és közzé kell tennie, hogy valótlanságokat állítottak.

Szijjártó Péter miniszteri szobája

Ezúttal az RTL Klub Híradója került a kormány és az őt kiszolgáló médiumok revolvertüzébe

Az igazságügyi miniszter az Euronews nemzetközi hírcsatorna elleni lejáratással próbálkozó, de öngóllal végződő Facebook-bejegyzése után Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter is manipulálva próbál lejáratni egy nem kormánypárti médiumot, méghozzá az RTL Klub Híradóját. A NER néhány sajtóterméke is becsatlakozott, fikciós elemekkel bővítve a miniszter közlését, de a történtek hatására legalább a NER-olvasók is értesülhettek egy olyan érdekes információról, amit addig igyekeztek elhallgatni előlük.

Liszkay Gábor az RTL Híradóban

Ma lelép egy korszak névadója, Liszkay Gábor, de hogyan lett belőle médianagyágyú?

Liszkay Gábor néhány napja lemondott annak a médiabirodalomnak a vezetéséről, amelyet korábban Orbán Viktor rendeletben nyilváníttatott stratégiailag fontosnak, és így kivont a versenytörvény alól. Kelen Károly, a bezárt Népszabadság szerkesztője felvázolja a rendszerváltás utáni magyar sajtótörténet fontos szereplőjének tanulságos karrierútját távozása napján.

Nemes Gábor, a DK politikusa

Pert nyert a Mediaworks ellen egy DK-s politikus

A ma már Magyar Nemzet néven megjelenő Magyar Idők a bíróság szerint még 2018-ban megsértette Nemes Gábor jó hírnévhez fűződő jogát. A kesmás lapkiadónak sérelemdíjat kell fizetnie.

Magyar Nemzet

Pert vesztett a Magyar Nemzet

A Jobbikról közölt valótlan tartalmú cikke miatt a kormánypárti lapnak helyreigazítást kell közölnie és a perköltséget is meg kell fizetnie, legalábbis így döntött elsőfokon a bíróság.