tv2 média csoport

szavazás, választás

Az NVB elmarasztalta az RTL-t, a TV2 és a Csepeli Hírmondó végül megúszta

A Nemzeti Választási Bizottság szerint az önkormányzati Csepeli Hírmondó nem szándékosan tolta lapszámokon át a Fidesz szekerét, a TV2 pedig csak kormányüzeneteket sugárzott, nem Fidesz-propagandát. Az RTL viszont hibázott, amikor csak a cigánybűnözés szó kisípolásával engedte adásba a Mi Hazánk Mozgalom reklámját.

Vaszily Miklós, a TV2 Zrt. elnöke

A TV2 körüli kavarásokat már a bíróság sem érti

A cégbíróság számára is zavarossá vált, ki vagy kik is tulajdonképpen a médiavállalat tulajdonosa(i), illetve hogyan kerül újabb tulajdonos az alapszabályba anélkül, hogy erről korábban a közgyűlés döntött volna. A bíróság hiánypótlást követelve próbálja tisztázni a furcsa helyzetet.