
Állatok a médiában – interjú Bóday Pállal, a Macskaárvaház Alapítvány elnökével
A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.

A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.

A miniszterelnök kedvenc sportújságírójának és a Heti TV főszerkesztőjének a szervezete is közpénzt kapott a Miniszterelnöki Kabinetirodától.

Az Origo helyreigazításban ismerte el, hogy valótlanságot állított Jámbor Andrásól, amikor azt állította néhány hónappal ezelőtt, hogy bűnrészes pedofil bűncselekményben. A helyreigazítás közlésére azután került sor, hogy Jámbor már végrehajtási eljárást helyezett kilátásba a kormányközeli lappal szemben, amely nem tett eleget a bíróság vonatkozó ítéletének.

A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt nemrégiben Osváth Zsolt, a népszerű ZSHOW time nevű YouTube-csatorna youtubere, a Viasat3 műsorán jelentkező Őszinte leszek című talkshow műsorvezetője.

Jámbor András, Józsefváros és Ferencváros szikrás országgyűlési képviselője bejelentette, hogy végrehajtási eljárást kezdeményezett az Origo ellen.

Közös kollekciót dobott piacra a Ringier Glamour című online magazinja és az RTL Magyarország az Álarcos énekes most induló negyedik évadának apropóján. A kollekciót a Glamour most induló webshopjában kezdték el árulni, amivel a Ringier belépett az e-kereskedelem piacára.

Élőben, helyszínen lévő magyar stábbal jelentkezik a Network4 Media Group az NFL meccséről Münchenből. Az amerikai-futball liga ritkán látogat Európába, ám vasárnap a Carolina Panthers és a New York Giants a kontinensünkön mérkőzik meg egymással.

A Byborg Enterprises – ez Gattyán György magyar milliárdos luxemburgi cége – néhány nappal ezelőtt jelentős részesedést vásárolt a „nyuszis magazint”, azaz a Playboyt tulajdonló PLBY Groupban. A Media1 megkérdezte, mik a tervei a milliárdosnak a márkába történt befektetéssel.


2025 január elsejétől eltűnik a kormányközeli 4iG Nyrt. által felvásárolt Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márka, és egyetlen brand lesz ezekből, méghozzá a One. Most egy állóhajón mutatták be a leendő arculatot és azt, hogy kik lesznek a márka nagykövetei, vagyis azok, akik népszerűsítik majd a márkát.