Online média

Puzsér Róbert, a háttérben Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke

Magyar Pétert bírálta Puzsér Róbert

Puzsér Róbert publicista szerint a Tisza Párt elnökének viszonya a rendszerfüggetlen sajtóhoz problémás. Erről a véleményvezér a közösségi médiában posztolt.

Koltay András, az NMHH és a Médiatanács elnöke

Eljárást indított a Médiatanács a Szabad Pécs és a TV2 ellen, a Hír FM bírságot kapott

Csaknem 120 millió forinttal támogatta a magyarországi közösségi médiaszolgáltatók műszaki fejlesztéseit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület február 18-i ülésén nyertest hirdetett egy kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási pályázati eljárásban, valamint televíziós reklámszpotok jogszerűségét is vizsgálta. Az NMHH ismét az egyik külföldi társhatósághoz fordult a klasszifikációs rendelkezések megsértése miatt. Megbírságolták a HírFM-et és eljárást indítottak a Szabad Pécs és a TV2 ellen.

Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője

Átlátszó-főszerkesztő: Magyar Péter nem mondott igazat az ATV-ben

Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője szerint Magyar Péter félrevezette a nyilvánosságot, amikor azt állította, hogy többször is kiállt a tényfeltáró műhely mellett. A szerkesztőség szerint ennek épp az ellenkezője igaz: Magyar nemcsak elutasította az interjúmegkereséseiket, hanem a Vadhajtásokhoz hasonlította őket. Az ügyben lapunk megkereste a Tisza Párt sajtóosztályát.

A Magyar Nemzet cikkében Orbán Viktor beszédéről tudósít az USAID-es sajtó kitiltásáról

Hadházy kiakadt: Orbán kitiltaná a külföldről támogatott sajtót

A kormánypárti Magyar Nemzet szerint Orbán Viktor miniszterelnök arról beszélt, hogy a Fidesz politikusai fogadjanak el egy olyan törvényt, amely kitiltja azokat Magyarországról, amelyek pénzt, „guruló dollárokat” kaptak az Egyesült Államoktól. Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő felháborodottan reagált a lap írására.

Nissan szexista reklám

Szexista Nissan-reklám botrány: társadalmi felháborodás után az ÖRT is megszólalt

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a Media1.hu-nak küldött mai, keddi közleményében üdvözölte a Nissan márka magyarországi forgalmazójának döntését, miszerint a társadalmi visszhangra reagálva gyorsan intézkedett a napokban megjelent Nissan modellek kereskedői reklámkampányának megszüntetéséről. A kampány sértő utalásokat tartalmazott a női nemre vonatkozóan. Az ÖRT szerint az eset fontos tanulságokkal szolgálhat a reklámszakma számára.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások