
Orosz nyelvű adást indít a Szabad Európa Rádió a Baltikumban
A helyi oroszajkú kisebbséget célozzák meg információkkal.

A helyi oroszajkú kisebbséget célozzák meg információkkal.

Adatvédelmi és biztonsági okokra hivatkozva a BBC azt kéri dolgozóitól, hogy töröljék a TikTokot a munkahelyi telefonjukról.

Mától elérhető az RTL streamingszolgáltatásának előfizetői számára a 2022-ben Oscar-díjra jelölt dokumentumfilm, a Tűzzel írva (Writing with Fire) – derül ki a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményből.

Összetett folyamattal sikerült a tavaly bezárt hírportál tartalmainak jelentős részét visszaállítani, de még így is mintegy egy hónapnyi cikk egyelőre hiányzik.

Világszerte rohamléptekkel nő a ChatGPT nevű mesterséges intelligenciás chatrobot népszerűsége, a médiában megjelenő hírek azonban csak az alkalmazás intelligens válaszokat generáló tulajdonságát emelik ki, miközben egy kiberbiztonsági cég szerint a fogyasztók előtt nem ismert a szolgáltatás veszélyes oldala.

A reakció vagy a kattintás számít jobban? Mit takar 2023-ban a „virál” kifejezés? Mi számít „clickbaitnek”? Egyebek közt ezekről a kérdésekről is szó lesz.

Vasárnap a budai Remíz étteremben tartott ünnepségen vehették át az idei díjazottak az 1989-ben alapított Pulitzer-emlékdíjat.

Megkérdeztük az Indamediát, mi lehet az oka a magas fluktuációnak.

Az anyag olyan állítólagos eladásokról írt a fővárosi önkormányzattal kapcsolatban, amelyek semmilyen formában sem történtek meg.

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.