
44 éves korában elhunyt Haberland Attila, az Artificial Group vezetője
Kollégái búcsúznak tőle.

Kollégái búcsúznak tőle.

2024-es beszámolója szerint az ÖRT az év során több mint ezer reklám előzetes véleményezését végezte el.

Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja, bejelentette a European Marketer of the Year 2025 verseny győztesét. Az elismerést idén Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. néhány hónapja leváltott kereskedelmi igazgatója vehette át május 22-én a Dublinban rendezett MII Award Ceremony-n.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszervezeti a törvényalkotókat „A közélet átláthatóságáról” szóló törvénytervezet felülvizsgálatára kérik a jogalkotóktól. A reklámszakmai szervezetek szerint a törvény súlyos gazdasági károkat okozna Magyarországnak. A szakmai szervezetek segítséget, szakmai konzultációt ajánlottak fel az illetékes döntéshozóknak.

Egyszerre távozik két, a magyar reklámipar legbefolyásosabb emberei közé tartozó csúcsvezető a GroupM (WPP) médiaügynökségi csoport leányvállalatainak éléről. Nagy átalakítások, összevonás és lehetséges, hogy elbocsátás is várható, mivel a Wavemaker és az EssenceMediacom médiaügynökségek összeolvadnak egyetlen közös struktúrába WPP Media néven. Azt ugyanakkor cáfolják, hogy a Mindshare is beolvadna.
A Warner Bros. Discovery (WBD) médiavállalat bejelentette, hogy Max nevű streamingszolgáltatása visszatér az HBO-s gyökereihez. Ez névváltással jár.

2025 májusától László Katalin tölti be az Adaptive Media értékesítési vezetői pozícióját.

A Be Social friss felmérése szerint a magyar tinédzserek többsége már a ChatGPT-t használja a házi feladatokhoz, és az Instagramot tartja elsődleges hírforrásnak. A 2025-ös Tinik a neten-felmérés több mint 1500 fiatalt kérdezett meg digitális szokásairól – az eredményekből sok más meglepő és tanulságos trend is kirajzolódik.

Hosszabb idő után új vezérigazgató irányítja a BÁV Zrt. munkáját: a vállalat szakmai vezetését Pintye László veszi át, aki több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a médiapiac, a stratégiai tanácsadás és az üzletfejlesztés területén.

Egy kutatás szerint a szakemberek több mint fele már más csatornák felé is nyit. (x)