
Megjelent a Magyar PR Szövetség online pr-szótára
Az új webes szakszótár könnyen szerkeszthető, és a készítők várják is a további kifejezéseket a felhasználóktól.

Az új webes szakszótár könnyen szerkeszthető, és a készítők várják is a további kifejezéseket a felhasználóktól.

A Fidesz-KDNP-kormány kedvenc médiavállalkozója újabb megbízást kapott.

Újabb fontos bejelentés hangzott el a Big Picture televíziós konferencián.

A Cartoon Network és a Cartoonito az RTL kereskedőháza után újra az Atmediához kerül 2024 januárjától, így ezzel 48-ra nő az Atmedia tévés értékesítési portfóliója.

A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal. Az MRSZ azt javasolta, hogy legalább újabb egy évvel, azaz 2025. január 1-jéig hosszabbítsák meg a reklámadó 2024. január 1-jéig tartó felfüggesztését.

Egyes előfizetőiknél nem érvényesítik majd automatikusan az úgynevezett inflációkövető díjkorrekciót, de így is jelentős növekedés lesz.

Az RTL Magyarország kereskedőháza után az Atmedia is megnöveli reklámidejének árait, de Mészáros Lőrinc cégének közleményéből úgy tűnik, ők kivárnak januárig vele, akkor viszont jelentős drágulás jön.

Lezárult a versenyhivatal gyorsított ágazati vizsgálata, amit az egyik legnépszerűbb online szállásközvetítő cég, a Booking ellen érkezett panaszok nyomán indítottak. A GVH a vizsgálat lezárásával kapcsolatos közleményére reagált a Szállás.hu.

A Mészáros Csoporthoz tartozó Status MPE Magántőkealap egyedüli irányítást szerez az Atmedia és leányvállalatai felett – derül ki a Gazdasági Versenyhivatalhoz csütörtökön beérkezett összefonódás-bejelentésből.

A kormány már tavaly is be akarta vezetni újra a reklámadót, de akkor még meghosszabbították egy évvel az adónem 0 százalékos kulcsát.