
Hogyan találjuk meg a tökéletes címkét? (x)
Gondoltunk már arra, hogy mennyire fontos egy termék megjelenése az üzleti sikerhez? Az első benyomás kulcsfontosságú, és ez különösen igaz a fogyasztói termékek esetében. Egy

Gondoltunk már arra, hogy mennyire fontos egy termék megjelenése az üzleti sikerhez? Az első benyomás kulcsfontosságú, és ez különösen igaz a fogyasztói termékek esetében. Egy

Gyermekekre veszélyes cumik, mérgező esőkabátokat és UV-védelem nélküli napszemüvegeket azonosítottak.

Az RTL 2004-ben bemutatott „Szerintem.” kampánya nyerte el a Gyémánt Penge díjat a 25. Arany Penge jubileumi díjátadón. A kampány az RTL 2017-ben távozott, tavaly tragikus hirtelenséggel elhunyt egykori marketingkommunikációs vezetője, Révész Zsuzsa ikonikus projektje volt – az elismerést most az ő emlékének ajánlotta a csatorna.

Új struktúrában és új vezetőkkel működik tovább a WPP Media Hungary, a hazai piac egyik legnagyobb médiaügynöksége. A korábban GroupM néven ismert cég globálisan egységes márkanév alatt, integrált működéssel és AI-központú szemlélettel folytatja munkáját.

Újszerű kötelezettségek előírásával engedélyezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a 4iG Távközlési Holding Zrt. – amelynek közvetlen irányítója a 4iG Nyrt. – irányítást szerezzen a PR-Telecom Zrt. felett.

A Google a Mediam Groupot nevezte ki hivatalos magyarországi és szlovákiai értékesítési partnerének. A partnerség célja, hogy helyi szakértelemmel és magyar nyelvű támogatással segítsék a hazai vállalkozásokat a Google hirdetési rendszerének hatékony használatában.

Ahogy az internet világa rohamosan fejlődik, egyre többen merülnek el a weboldalakkal kapcsolatos kérdésekben. Akár te is gondolkodtál már egy saját oldal indításán, igaz? Azonban

A Szabad Európa jogerősen pert nyert a MOL ellen: a bíróság szerint nem volt jogsértő a szerkesztőség cikke, amely azt állította, hogy a magyar állam évente akár százmilliárdos „ajándékot” adhat a MOL-nak a hulladékkoncesszión keresztül. Az ítélet szerint a lap véleményként, valós tényekre alapozva vont le következtetést a rendszer visszásságairól.

A Project Agora új stratégiája mesterséges intelligenciával és prediktív közönségekkel váltaná ki a harmadik féltől származó cookie-kat. George Ntouzos részletesen elmagyarázza, hogyan működik ez a gyakorlatban – és miért fontos ez a hirdetőknek Magyarországon is. (x)

A Jászai Gellért nevével fémjelzett 4iG adásvételi megállapodást kötött az országos virtuális mobilszolgáltató (Mobile Virtual Network Operator = MVNO), a Netfone Telecom Kft. 99 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról. A Netfone Telecom üzletkötőit arra kérték, ne kommentálják az eseményeket, ne posztoljanak róla a közösségi médiában sem.