
Erre számítanak a magyar internetes médiacégek
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.
Infografika arról, mennyire torz a médiában dolgozó férfiak és nők egymáshoz viszonyított aránya.
A Magyar Tinik a Neten című felmérésből az is kiderült, hogy fontosabb a tiniknek a chat és a közösségi média mint a rádióhallgatás vagy az olvasás, napi 3 óránál többet lógnak a neten, és az Instagram a kedvenc platformjuk.
A legtöbb időt sorozatokkal töltik a magyar tévénézők a Nielsen Közönségmérés legutóbbi összesített adatai alapján. A tévéfüggőség egyébként az 50 év alattiakra is jellemző, de jóval kevésbé. Sok fiatalt viszont elszipkáz az internet.
Kijött a magyarok videojátékozására vonatkozó legújabb kutatás, amiből sok érdekesség derül ki arról, mennyien játszanak, mikor és mit. Van egy-pár szám arról is, hogy mostanra mekkora iparággá nőtte ki magát a terület idehaza.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.