fbpx

kutatás

tévékamera, kamera,

Férfiuralom a médiában

Infografika arról, mennyire torz a médiában dolgozó férfiak és nők egymáshoz viszonyított aránya.

tv, tévé, televízió

A magyarok 50 felett végképp tévéfüggővé válnak

A legtöbb időt sorozatokkal töltik a magyar tévénézők a Nielsen Közönségmérés legutóbbi összesített adatai alapján. A tévéfüggőség egyébként az 50 év alattiakra is jellemző, de jóval kevésbé. Sok fiatalt viszont elszipkáz az internet.

esport

Egyre többet költenek videojátékra a magyarok

Kijött a magyarok videojátékozására vonatkozó legújabb kutatás, amiből sok érdekesség derül ki arról, mennyien játszanak, mikor és mit. Van egy-pár szám arról is, hogy mostanra mekkora iparággá nőtte ki magát a terület idehaza.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások