
Kezd teljessé válni a Fidesz-uralom a magyar médiában
A Mérték Médiaelemző Műhely munkatársa az MSZP és a Párbeszéd közös EP-képviselőjelöltjével közösen mutatott be egy friss kutatást a kormányközeli médiumok térnyeréséről.
A Mérték Médiaelemző Műhely munkatársa az MSZP és a Párbeszéd közös EP-képviselőjelöltjével közösen mutatott be egy friss kutatást a kormányközeli médiumok térnyeréséről.
Kutatási adatokat közölt a múlt héten a magyarországi rádiós piacról az NMHH, több szerkesztőség pedig szó szerint átvette az erről kiadott közleményt. Pedig rápillantva észrevehető, hogy az adatközlés igencsak hiányos, ezáltal az egész megtévesztő.
Megjelent a Riporterek Határok Nélkül (RSF) legújabb nemzetközi jelentése és látványos, letölthető térképe a sajtószabadság helyzetéről. Magyarországon tovább folytatódott a mélyrepülés, többek között az Orbán-párti médiaholding miatt.
Az emberek kevesebb mint fele érzi úgy, hogy a digitális szükségleteit kielégítik és csak egyharmaduk gondolja, hogy a digitális technológiák munkahelyeket hoznak létre. Ez egy friss nemzetközi kutatásból derül ki.
Szürreális levelezést folytatott a Media1 a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal. A végén aztán kiderült, az RTLII veszélyt jelent a gyerekekre, míg az MTVA híradói és a TV2 ezek szerint annyira nem.
A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb NMHH-tanulmány szerint tovább nőtt a szponzorüzenetek száma a csatornán. Az RTL Klubon eközben csökkent.
Így aztán grafikonon is ki tudták mutatni, hányszor volt káromkodás és erotika az egyébként nem is a magyar médiahatóság alá tartozó RTLII valóság showjában. Az is kiderült, hányszor ittak alkoholt.
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.
Infografika arról, mennyire torz a médiában dolgozó férfiak és nők egymáshoz viszonyított aránya.
A Magyar Tinik a Neten című felmérésből az is kiderült, hogy fontosabb a tiniknek a chat és a közösségi média mint a rádióhallgatás vagy az olvasás, napi 3 óránál többet lógnak a neten, és az Instagram a kedvenc platformjuk.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.