fbpx

kutatás

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

Az Operatív Törzs mai rendkívüli sajtótájékoztatója

Tovább romlott a koronavírus miatt a magyarországi médiaszabadság helyzete

Az állami szervek csak arról beszélnek, amiről ők akarnak, az egészségügyi dolgozók pedig félnek megszólalni – állapítja meg egy friss, újságírók megkérdezésén alapuló most elkészült gyorskutatás. A kutatás szerint a koronavírus kitörése miatt tovább romlott a magyar médiaszabadság amúgy sem túl kedvező helyzete Magyarországon.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

Czura Karina, az Év TikTok-videósa 2019-ben

Versenytársat kapott az X-Faktor a kamaszok között

Ma már a magyar tinédzserek jelentős része naponta használja a TikTok nevű kínai alkalmazást, ennek is köszönhetően a legnépszerűbb magyar TikTok-videós mostanra a 18 év alattiak között az egyik legnézettebb magyar tévéműsor, az X-Faktor eléréseivel versenyez.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások