fbpx

kutatás

E-kereskedelem, online vásárlás.

Borúlátóvá váltak a hazai webáruházak

Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.

Egy család televíziózik.

NMHH: Magyarországon még nem jellemző a tévé-előfizetések tömeges lemondása, de veszít a vonzerejéből a sugárzott műsorszolgáltatás

Az Egyesült Államokban csak tavaly ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondják a tévé-előfizetésüket és inkább a gyakorlatilag végtelen mennyiségű tartalmat kínáló streaming-szolgáltatókat választják. Magyarországon viszont még nem figyelhető meg ez a cord cutting néven is emlegetett jelenség, legalábbis a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások