
Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport
A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.
A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.
Több érdekes adat is kiolvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 3.000 háztartás, illetve az ott élő 8.130 személy hírközlési szokásait vizsgáló kutatásának eredményéből.
Átfogó felmérést publikált az Európai Bizottság a legnagyobb online platformok álhírellenes gyakorlatáról, miközben küszöbön a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály elfogadása is – számolt be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az Oxfordi Egyetemen működő Reuters Intézet idén is elkészítette a Digital News Report című jelentését, amely 46 ország, köztük Magyarország lakosságának megkérdezésével vizsgálta a legfontosabb tendenciákat a médiában.
A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen elkészítette az Online Export Kutatást, mely a sokszínű és különböző érettségi szintű hazai e-kereskedők legfontosabb kihívásaival foglalkozik átfogóan.
A megrendelések száma csúcson volt, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya azonban csökkent, miközben hódítottak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó, a visegrádi XVIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett elemzéséből.
A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
A Médiatanács e heti ülésén főleg rádiós ügyekkel, a Trend FM és a Klasszik Rádió médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbításával és a Tilos Rádió hamarosan megüresedő frekvenciájának újbóli hasznosításának kérdésével foglalkozott, de emellett bírságolta TV2-t, valamint elfogadott egy kutatást a legnépszerűbb magyar portálokról és a magyarok internetezési szokásairól.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.01.18.0642
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.