
Egy pontot tovább rontott Magyarország, és csak „részben szabad” a Freedom House mérése szerint
A 100 pontból 69 pontot értünk el, a demokrácia mérésénél azonban nem értük el az 50 százalékot sem.
A 100 pontból 69 pontot értünk el, a demokrácia mérésénél azonban nem értük el az 50 százalékot sem.
Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.
A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.
Egy tanulmány rámutatott, hogy a járványtagadóknak például nagy eséllyel ajánl összeesküvés-elméleteket, antiszemita vagy oltásellenes tartalmakat az algoritmus.
A magyarországi adófizetők 2011 és 2019 között mintegy tizenkétmillió euróval, hozzávetőlegesen 4,3 milliárd forinttal járultak hozzá a Szerbiában megjelenő magyar nyelvű médiumok működéséhez. A Szerbiai Oknyomozó Újságírói Központ, a CINS kutatómunkája alapján a pénzek főleg olyan, a Fideszhez közelálló médiumokhoz kerültek, amelyek Orbán Viktor pártjának és szövetségeseinek az üzeneteit közvetítik.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.
A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.
A Google nyilvánosságra hozta a 2020-as keresési trendlistáit, amelyekből kiderül, hogy mi érdekelte idén a magyar és a külföldi internetezőket leginkább. A top 10-es listák több mint 70 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén. Kiderült például az is, mely sorozatok, filmek és könyvek érdekelték leginkább a magyarokat.
Habár a koronavírus komoly hatással volt az éven belüli kiadásokra és azok ütemezésére, valamint a lakosság jövedelmi helyzetére, azért így is bőven találunk majd ajándékot a fa alatt – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital 6. éve elkészített közös karácsonyi kutatásából, mely az ajándékvásárlási tervekről kérdezi meg az internetező felnőtt lakosságot. A kutatásból az is kiderült, melyek a legnépszerűbb termékkategóriák.
Copyright © 2019-2021 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.92.2021.03.24.1707
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.