bankkártya, fizetés, online vásárlás

A németek több mint kétharmada online bevásárlást tervez a Black Fridayre

Egyre inkább háttérbe szorítja a hagyományos boltokat az online piactér, és ez a járványnak is köszönhető. Hasonló adatok érkeztek Belgiumból is.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Idén november 27-én lesz az Európán belül is egyre nagyobb tömegeket megmozgató Black Friday, amikor is hatalmas kedvezményekkel lehet vásárolni. A koronavírus teljesen felforgatta az életmódunkat, ezáltal a vásárlási szokásokat is.

Tízből négy ember állítja, hogy a pandémia miatt jobban preferálja az online vásárlást – derül ki az Ecommerce News felméréséből. A statisztikában az is szerepel, hogy a németek 69 százaléka online tervez vásárolni a Black Fridayen, 20 százalékuk nem szeretne részt venni az akcióban, és mindösszesen 11 százalékuk fog elmenni személyesen az üzletekbe. (A felmérés még a nemrég elrendelt németországi újabb korlátozások, leállások elrendelése előtt készült.)

Az online vásárlás növekvő tendenciájával egyébként a németek nincsenek egyedül, ez globálisan megfigyelhető jelenség. Nemrég jött ki például egy belgiumi felmérés, ami alapján kiderül, hogy tízből hét belga vásárolt már online idén és 94 százalékuk úgy nyilatkozott, hogy a jövőben is tervez élni a lehetőséggel.

Magyarországon is szépen pörög az e-kereskedelem: a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása adatai szerint idén rekord mértékben nőtt az internetes vásárlások piaca a koronavírus hatására.

Arról, hogy az idei Black Fridayhez hogyan viszonyulnak a magyarok, és milyen arányban terveznek változni, szintén olvashat a Media1-en.

Borító: online fizetés folyamata egy webshopban. fotó: Felberbauer, Unsplash

A Media1 E-kereskedelem rovatának támogatója a Jófogást, Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t működtető Adevinta Hungary. (x)

 

Szóljon hozzá!