
Egyre több magyar fizet elő online szolgáltatásokra
A streaminggel és biztosítással foglalkozó szolgáltatások a legnépszerűbbek.
A streaminggel és biztosítással foglalkozó szolgáltatások a legnépszerűbbek.
Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása további megállapításokkal is szolgál.
A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.
A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.
Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.
De még így is jóval nagyobb a budapestiek fizetési hajlandósága, mint az országos adat.
A magyar lakosság háromnegyedének meggyőződése, hogy a Fidesz erőteljesen befolyásolja a hazai média működését – derül ki a Publicus Intézet augusztusi közvélemény-kutatásából, mely kitért az Index körüli helyzetre is. Nagyon sokan nyilatkoztak úgy, hogy a Fidesz állhat a főszerkesztő elbocsátása mögött, bár a Fidesz-szavazók körében jóval kisebb ennek aránya. A kutatás a fizetős tartalom létjogosultságát is vizsgálta, de az is kiderült belőle, hogy a lap eddigi olvasói kitartanak-e az Index mellett.
Az Opinio appal mérték fel a fővárosiak rádióhallgatási szokásait.
Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.
Többek között ezt állítja a Be Social most megjelent Nagy Facebook Körkép 2020 kutatása, amiből az is kiderül, hogyan változott meg az elmúlt években a Facebook-használat célja. A kutatás megnézte azt is, hogy hajlandók lennének-e fizetni a felhasználók a Facebook-használatért.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.