fbpx

kutatás

tévézés

Nyáron se tudtunk elszakadni a tévétől

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az idei év harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 18 percet töltöttek a magyarok a tévékészülékek előtt:. A nők átlag felett, a férfiak átlag alatt tévéztek. A legújabb statisztikából az is látszik, milyen jellegű tartalmak iránt voltak a leginkább fogékonyak a magyarok.

A Fidesz-KDNP gödöllői polgármesterjelöltjét látogatja meg Orbán Viktor

Lemérték, hogyan tolja a Fideszt a kampányhajrában az állami tévé

A 444 portál öt település tükrében vizsgálta meg a mostani önkormányzati választással kapcsolatos híradásokat és ellenőrizték, hogy milyen hírekről számolt be az M1 Híradó július 31. és október 5. között. Az eredmények alapján az MTVA minden korábbinál erősebben a Fidesz kommunikációs eszközévé vált.

cenzúra

A cenzúrát kutatja a MÚOSZ

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) felmérést készít a hazai sajtót érintő cenzúra állapotáról.

tévé

Az RTL Klubon volt a legtöbb termékmegjelenítés

Az RTL Klubnál több mint kétszer annyi volt a termékmegjelenítés mint a TV2-nél, állapította meg az NMHH legutóbbi, ezzel kapcsolatos kutatása, mely további érdekességekkel is szolgált.

internet

Vegyes a magyar internetes sebesség megítélése

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint tavaly a legtöbb gond a vezetékes internettel volt, és a magyar felhasználók a netes telefonálásra panaszkodtak leginkább. Az NMHH szerint különösen sok problémát észlelnek a DIGI ügyfelei. Érdekesség, hogy a fiatalok a legelégedetlenebbek a net sebességével.

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.