fbpx

kutatás

Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója

Eltérő mértékben ragaszkodunk az egyes médiatípusokhoz a GfK és az Atmedia közös kutatása szerint

Az Atmedia és a GfK Hungária közös kutatása szerint minden médiatípushoz tartozik egy olyan főbevásárlói csoport, amely számára az kiemelten fontos, és még a legkisebb csoport is szignifikáns, együttvéve több 100 milliárdos költést hajt végre évente gyorsan fogyó fogyasztási termékekből. A kutatásból kiderült, milyen tulajdonságokkal rendelkeznek ezek a csoportok, illetve mely csoportok ragaszkodnak leginkább adott médiatípusokhoz.

Online vásárlás.

A magyarok többsége már inkább online vásárol divatcikkeket

Akik viszont a bolti vásárlást részesítik előnyben, elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának lehetőségét, az üzletekben történő vásárlás élményét, illetve az árucikk azonnali átvételi lehetőségét kedvelik a vásárlás hagyományos módjában.

Digitalizáció, digitális vállalkozás.

Digiméter: Megtorpant a hazai kkv-k digitalizációja

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.

Skype.

Egyre több magyar használja online hívásra is az internetet, de vannak még bosszúságok

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, és a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. Az NMHH kutatásából az is kiderül, melyek a legnépszerűbb megoldások, és milyen kellemetlenségekkel találkoznak a felhasználók.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások