fbpx

kutatás

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

Álhír, fake news, valótlanság, dezinformáció.

Élesedik az álhírek elleni küzdelem, érdekes statisztikák érkeztek

Átfogó felmérést publikált az Európai Bizottság a legnagyobb online platformok álhírellenes gyakorlatáról, miközben küszöbön a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály elfogadása is – számolt be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Digitalizáció, digitális transzformáció.

Digiméter-kutatás: A koronavírus miatti kényszerdigitalizáció ellenére is jelentős hiányosságok vannak a magyar kkv-k digitalizációja terén

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.

Online vásárlás, e-kereskedelem.

Reacty Digital: A meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben 2021

A megrendelések száma csúcson volt, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya azonban csökkent, miközben hódítottak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó, a visegrádi XVIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett elemzéséből.

Rádió stúdió.

Több millió forintos bírságot szabott ki a Médiatanács a TV2-re, és hosszabbítást adott a Trend FM-nek és a Klasszik Rádiónak

A Médiatanács e heti ülésén főleg rádiós ügyekkel, a Trend FM és a Klasszik Rádió médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbításával és a Tilos Rádió hamarosan megüresedő frekvenciájának újbóli hasznosításának kérdésével foglalkozott, de emellett bírságolta TV2-t, valamint elfogadott egy kutatást a legnépszerűbb magyar portálokról és a magyarok internetezési szokásairól.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások