fbpx

kutatás

szem

Nőtt a magyarok tévézési kedve

A nők és az idősebbek jelentősen többet, míg a diplomások kevesebbet tévéztek az átlaghoz képest. Sorozatokra és szappanoperákra fordítják a magyarok a legtöbb időt, derül ki a Nielsen Közönségmérés legfrissebb negyedéves összesített tévés statisztikáiból.

rádióhallgatás, rádió

Csökkent a rádióhallgatók száma Magyarországon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint 5 százalékponttal csökkent a rádióhallgatók száma az elmúlt évben. A médiahatóság kutatása szerint a magyarok is elkezdtek a podcastok és a saját szerkesztésű zenei listák felé fordulni.

bevásárlókocsi

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.

Gönczi Gábor és Marsi Anikó, a TV2 Tények műsovezetői

A TV2 nagyon megtolta a Fideszt

Közzétették a Mérték Médiaelemző Műhely részletes elemzését arról, hogy az EP-választási kampányban a különböző tévécsatornák hírműsoraiban a politikai térfelek szereplői milyen arányban jutottak szóhoz, illetve milyen kontextusban. A számok azt mutatják, hogy a TV2-t nem nagyon érdekelték a szakmai alapkövetelmények.

Ford Petrányi

Ráfeküdt a Ford a haszongépjárműi zöldítésére (x)

Az 1903-ban Henry Ford által alapított amerikai multinacionális vállalat, a Ford nemrégiben megrendelt, az Egyesült Királyságban és Németországban végzett kutatása szerint a legtöbb vásárló előnyben részesítené az olyan online kereskedéseket, amelyek elektromos hajtású járművel szállítják ki az árut.

tv, tévé

Így segítik a tévék a hallássérülteket

Elkészült egy hatósági kutatás arról, hogy a hét országos közszolgálati és a két nagy kereskedelmi televízió hogyan és milyen arányban teszi befogadhatóvá műsorszámait hallássérült nézőinek.